Przetargi.pl
„Świadczenie usług Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku Archiwum Państwowego w Poznaniu””

Archiwum Państwowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60967 Poznań, ul. 23 Lutego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 524 601 , fax. 618 517 310
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Poznaniu
    ul. 23 Lutego
    60967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 524 601, fax. 618 517 310
    REGON: 116900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ap.gov.pl/poznan

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku Archiwum Państwowego w Poznaniu””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Świadczenie usług Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku Archiwum Państwowego w Poznaniu””. Usługa Inwestora Zastępczego, o której mowa w ust. 1, obejmuje następujące etapy: 1) Etap I – okres przygotowawczy - przygotowanie Inwestycji, w tym zapoznanie się z kompletem dokumentacji dotyczącej Inwestycji, w szczególności Dokumentacją projektową oraz STWiORB; zgłoszenie potrzeby naniesienia przez Projektanta odpowiednich zmian do Dokumentacji projektowej, a także dostosowywanie Dokumentacji projektowej lub jej fragmentów do bieżących potrzeb Zamawiającego, wsparcie Zamawiającego w przeprowadzeniu i organizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy Robót Budowlanych. 2) Etap II – ciągły nadzór nad realizacją Inwestycji, w szczególności nad wykonywaniem robót budowlanych, objętych Umową na roboty budowlane, w tym przygotowanie do odbiorów częściowych i nadzór nad odbiorami częściowymi. 3) Etap III – przygotowanie do odbioru oraz nadzór nad odbiorem końcowym, a także dokonanie wszelkich uzgodnień i uzyskanie wszelkich decyzji lub pozwoleń, potrzebnych do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem wykonania Inwestycji, a których uzyskanie nie leży w zakresie obowiązków – zgodnie z umowami - innych podmiotów zaangażowanych w realizację Inwestycji (np. Projektant, Wykonawca robót), w tym wsparcie Wykonawcy Robót Budowlanych w uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na użytkowanie dla budynku Archiwum Państwowego w Poznaniu po zakończeniu Inwestycji. 4) Etap IV – pierwsza faza użytkowania budynku Archiwum Państwowego w Poznaniu po zakończeniu Inwestycji oraz okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane. Wszystkie działania Inwestora Zastępczego winny zapewnić osiągnięcie celu, jakim jest otrzymanie przez Zamawiającego w założonym terminie i budżecie przedmiotu Inwestycji wykonanego w najwyższym standardzie, z zachowaniem optymalizacji kosztów budowy i eksploatacji (zamierzenie inwestycyjne). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany we Wzorze umowy oraz Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki do niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Przedmiot zamówienia wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi - 71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane - 71540000-5 Usługi zarządzania budową - 71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym - 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego - 71210000-3 Doradcze usługi architektoniczne - 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją - 71300000-1 Usługi inżynieryjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Wykaz dodatkowego doświadczenia Personelu IZ w ramach kryteriów oceny ofert (Załącznik nr 6a do SIWZ), 5) Opracowanie - Opis działań Wykonawcy w ramach kryterium Organizacja i metodologia IZ– Załącznik nr 6b do SIWZ, 6) Oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór wg zał. Nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach