Przetargi.pl
Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego w zadaniu pn.: Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 945 z Al. Piłsudskiego oraz dobudowa odcinka drogi w Żywcu

Urząd Miejski Żywiec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4754200 , fax. 033 4754202
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Żywiec
    ul. Rynek 2 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 4754200, fax. 033 4754202
    REGON: 00052402200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego w zadaniu pn.: Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 945 z Al. Piłsudskiego oraz dobudowa odcinka drogi w Żywcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi: Budowę ronda na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 945 z Al. Piłsudskiego oraz dobudową odcinka drogi w Żywcu. 1. Wykonawca usługi będzie sprawować nadzór w oparciu o przepisy ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) celem skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót wraz z rozliczeniem finansowym inwestycji oraz wykonania zadania zgodnie z dokumentacja projektową w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie i zgodnie z zakresem powierzonych obowiązków i odpowiedzialności określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Pełnienie nadzoru przy realizacji robót pn.: Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 945 z Al. Piłsudskiego oraz dobudową odcinka drogi w Żywcu obejmuje roboty, branży: 1) drogowej - budowa ronda, dobudowa przedłużenia ulicy Witosa (po nowym śladzie, wzdłuż linii kolejowej PKP), budowa zatoki autobusowej, oznakowanie pionowe i poziome, 2) mostowej - rozbiórka istniejącego obiektu mostowego i budowa nowego mostu, 3) elektrycznej - przebudowa urządzeń elektroenergetycznych oraz budowa oświetlenia ulicznego, 4) teletechnicznej - przebudowa sieci, 5) sanitarnej - budowy kanalizacji deszczowej, wymiana studni rewizyjnych zabudowanych na kanale sanitarnym, przełożenia istniejącego oraz wykonania nowego przejścia wodociągowego. 3. Szczegółowo zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia określają: projekty budowlano- wykonawcze i przedmiary robót branży: drogowej, mostowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, projekt organizacji ruchu docelowy i na czas robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja powyższa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, Wydział Inżynierii Miejskiej Ochrony Środowiska i Rozwoju Urbanistycznego - budynek B. pokój 101 w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.zywiec.pl wraz z ogłoszeniem o przetargu na roboty budowlane pn.: Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 945 z Al. Piłsudskiego oraz dobudową odcinka drogi w Żywcu. 4. Wykonawca usługi będzie pełnił swoje obowiązki od dnia podpisania umowy, w trakcie trwania robót i po ich zakończeniu do czasu rozliczenia dotacji celowej z Województwem Śląskim oraz w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane, wynoszącym 60 miesięcy. Zamawiający przewiduje zakończenie umowy o roboty budowlane do dnia 30 września 2009 r., natomiast rozliczenie dotacji celowej do 15 listopada 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) spełnią następujące wymogi szczegółowe: 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, tj. dysponować minimum po jednej osobie posiadającej, wymagane w odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności, uprawnienia budowlane bez ograniczeń. 2.2. Doświadczenie Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Przez usługę nadzoru odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się zrealizowanie wraz z rozliczeniem, co najmniej jednego nadzoru przebudowy lub budowy drogi klasy minimum G wraz z obiektem inżynierskim o konstrukcji żelbetowej oraz przebudowy lub budowy urządzeń infrastruktury technicznej o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 4 000 000 zł. W przypadku gdy wykazane przez Wykonawcę zadanie nie będzie obejmowało usług nadzoru nad robotami budowlanymi dotyczącymi budowy lub przebudowy mostu żelbetowego oraz robót dotyczących infrastruktury technicznej, Wykonawca musi wskazać inne dowolne zadanie w ramach, których nadzorował takie roboty. W przypadku , gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia za spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, brany pod uwagę jest ich łączny potencjał kadrowy, techniczny, ekonomiczny i finansowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zawierający m.in.: oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, terminie płatności określonym w dniach - wymagany termin płatności wynosi 30 dni. 2. Oświadczenie, że Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt.2, 4 i 5 niniejszego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot. 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdz. III. pkt 2, ppkt 2.2. niniejszej SIWZ. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (załącznik nr 3) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdz. III. pkt 2, ppkt 2.1. niniejszej SIWZ 9. Pisemne zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia osób, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.8. Wykonawca przedstawił osoby, którymi będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt.8. posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (przez uprawnienia rozumie się uprawnienia budowlane bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz - zgodnie z odrębnymi przepisami wpisani są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio do przepisów określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach