Przetargi.pl
Świadczenie usług informatycznych na rzecz Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-479 Poznań, ul. Juraszów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
    ul. Juraszów 42570
    60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
    REGON: 29220900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług informatycznych na rzecz Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług informatycznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu, tj.: 1) administrowanie, zarządzanie, serwis, rozbudowa i konfiguracja sieci LAN, VLAN, 2) monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa, kontrola i zabezpieczanie ruchu przychodzącego, 3) kontrola dostępu do treści w ramach sieci (w tym m.in. filtrowanie, blokowanie zawartości stron WWW, blokowanie niepożądanych aplikacji,) 4) administrowanie, obsługa i zarządzanie serwerami i bazami danych znajdującymi się u Zamawiającego, 5) administrowanie i obsługa systemu HIS, ERP i RIS, w tym również udzielanie wsparcia merytorycznego i funkcjonalnego użytkownikom systemów, 6) tworzenie i weryfikacja kopii zapasowych systemów używanych przez Zamawiającego, 7) wykonywanie aktualizacji systemów informatycznych, 8) utrzymanie bazy haseł dostępowych do urządzeń i oprogramowania w sposób bezpieczny, zabezpieczony i dostępny dla Zamawiającego, 9) administrowanie i obsługa serwera poczty elektronicznej, 10) instalacja i konfiguracja sieci roboczych do pracy w sieci Szpitala, 11) konserwacja, diagnoza oraz bieżące naprawy stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych, 12) inwentaryzację sprzętu komputerowego i oprogramowania, 13) wnioskowanie o likwidację sprzętu nieprzydatnego i zakupy nowego, 14) hosting i aktualizacja strony internetowej Zamawiającego, 15) wdrażanie nowych systemów i programów oraz prowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie ich użytkowania, 16) określenie i konsultowanie działań mających na celu rozwój systemu informatycznego Szpitala, 17) wykonywanie innych czynności związanych z usługami informatycznymi zleconymi przez Zamawiającego. 2. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zapewnienia ciągłości usług, 2) utrzymania systemu informatycznego w stałej gotowości do użytkowania, 3) świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy świadczeniu tego rodzaju usług, 4) zapewnienie kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z Sekcją Informatyki Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu Filia nr 2 - Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku, 5) niezwłocznego przystąpienia do usuwania awarii i informowaniu wyczerpująco Zamawiającego o przyczynie, skutkach i prawdopodobnym czasie jej trwania, 6) uprzedzania zamawiającego z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanych przerwach lub zakłóceniach zwykłej działalności sieci informatycznej wynikających z konieczności dokonania konserwacji lub remontów, 7) Czynności określone przedmiotem zamówienia wykonywane będą w następujących lokalizacjach: a) Szpital Wojewódzki w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, b) Szpital Wojewódzki w Poznaniu Filia nr 3 Szpital Rehabilitacyjny dla Dorosłych w Kiekrzu, ul. Uzdrowiskowa 2, 60-480 Poznań. 3. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi na następujących zasadach: 1) usługi informatyczne będą wykonywane od poniedziałku do piątku w czasie 7 godzinnego dyżuru (od 7:00 do 14:00). Wykonawca w ramach dyżuru gwarantuje dostępność 3 informatyków (2 informatyków w siedzibie Zamawiającego i 1 informatyk zdalnie), 2) zapewni dostępność serwisu 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, 3) wszelkie usterki możliwe do usunięcia przez zdalny dostęp będą usuwane niezwłocznie, 4) usterki sprzętowe uniemożliwiające wykonanie funkcji użytkowych będą usuwane w ciągu maksymalnie 24 godzin. 5) zgłoszenia usterek będą przyjmowane telefonicznie lub droga elektroniczną przez całą dobę. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na sprawne funkcjonowanie całego systemu informatycznego w Szpitalu a także za aktualne licencje oprogramowania, które będą nabywane na koszt Zamawiającego. 5. Umożliwia się Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej miejsca świadczenia usług, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób realizujących usługę w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ, na zasadach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ - projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach