Przetargi.pl
Świadczenie usług informatycznych ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług informatycznych ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług informatycznych ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu” w podziale na dwie części: a) Część I zamówienia: Świadczenie usług informatycznych ICT na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu b) Część II zamówienia: Świadczenie usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu 2) Szczegółowo zakres zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ. 3) Zamawiający w punkcie 1) określił maksymalną liczbę przedsiębiorstw inkubowanych obsługiwanych przez Wykonawcę w ramach świadczonych usług. Zapotrzebowanie na usługi objęte niniejszym zamówieniem będzie ostatecznie zależało od rzeczywistych potrzeb przedsiębiorstw inkubowanych, co oznacza, że przywołana w punkcie 1) liczba przedsiębiorstw inkubowanych może być mniejsza. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje, że w okresie trwania zamówienia zostaną zlecone Wykonawcy wszystkie usługi określone w pkt. 1. 4) Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego, przekazywanych pocztą, osobiście lub drogą elektroniczną. Zamawiający w zamówieniu zleci Wykonawcy wykonanie konkretnych usług przeznaczonych dla danego przedsiębiorstwa inkubowanego według rzeczywistej jego potrzeby oraz wskaże szczegółowy termin realizacji. 5) Rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie faktycznie świadczonych usług według cen za świadczenie pojedynczej usługi na rzecz 1 przedsiębiorstwa inkubowanego lub na podstawie stawek opłat miesięcznych za świadczenie usługi. Ceny jednostkowe oraz stawki miesięczne wykonania usługi Wykonawca określi w Formularzu oferty stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ. 6) Zamawiający informuje, że kwota przeznaczona na realizację wszystkich usług: a) w zakresie I części zamówienia dla 1 przedsiębiorstwa inkubowanego zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 3 w okresie realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 10.000,00 złotych. b) w zakresie II części zamówienia dla 1 przedsiębiorstwa inkubowanego zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 3 w okresie realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 10.000,00 złotych. 7) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia systemów lub usług należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe systemów lub usług użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe systemów lub usług zastosowanych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących systemy lub usługi o parametrach, funkcjach technicznych i funkcjonalnościach nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. W przypadku zaoferowania systemów lub usług równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi i systemy odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: a) Dotyczy części I zamówienia: Świadczenie usług informatycznych ICT na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). b) Dotyczy części II zamówienia: Świadczenie usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2017. 229), według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. a) Oświadczenie to należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. UWAGA! b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające. c) W przypadku zamówienia podzielonego na części przedmiotowe oświadczenie winno dotyczyć całego zamówienia, a nie tylko części, na którą ofertę składa Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach