Przetargi.pl
Świadczenie usług hotelowych, gastronomicznych i konferencyjnych podczas Letniej Szkoły Matematyki oraz Letniej Szkoły Informatyki organizowanych w ramach projektu Uniwersytet Gdański promotorem zasobów nowoczesnej gospodarki - zwiększanie liczby absolwentów kierunków przyrodniczych i ścisłych (PRO-GOS) (UDA-POKL.04.01.02-00-037/09-00) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług hotelowych, gastronomicznych i konferencyjnych podczas Letniej Szkoły Matematyki oraz Letniej Szkoły Informatyki organizowanych w ramach projektu Uniwersytet Gdański promotorem zasobów nowoczesnej gospodarki - zwiększanie liczby absolwentów kierunków przyrodniczych i ścisłych (PRO-GOS) (UDA-POKL.04.01.02-00-037/09-00) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55300000-3; 55100000-1. 2.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajem sal konferencyjnych w związku z obsługą Letniej Szkoły Matematyki oraz Letniej Szkoły Informatyki organizowanych w ramach projektu Uniwersytet Gdański promotorem zasobów nowoczesnej gospodarki - zwiększanie liczby absolwentów kierunków przyrodniczych i ścisłych (PRO-GOS) (UDA-POKL.04.01.02-00-037/09-00) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.Obiekt, w którym odbywać się będą Letnie Szkoły powinien znajdować się nie dalej niż 100 km i nie bliżej niż 10 km od Trójmiasta (Gdańska, Gdyni, Sopotu), w bezpośrednim sąsiedztwie terenów zielonych oraz morza i/lub jeziora. 4. Łączna liczba uczestników Letnich Szkół nie przekroczy 52 osób. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby uczestników o max 10% (w tym usług hotelowych i gastronomicznych). 5. Ostateczna liczba uczestników Letnich Szkół zostanie przekazana na 14 dni przed rozpoczęciem Letnich Szkół. Zmiany rezerwacji pokoi po tym terminie nie są możliwe. 6. Ramowy program Letnich Szkół, zawierający szczegółowy rozkład godzinowy, został przedstawiony w załączniku nr 4 do SIWZ . 7. Zamówienie obejmuje m.in.: a) zakwaterowanie uczestników Letnich Szkół (studentów) - 40 miejsc noclegowych (40 osób zakwaterowanych w pokojach 2-osobowych (pojedyncze łóżka), pełne standardowe wyposażenie węzła sanitarnego w poszczególnych pokojach lub wspólny węzeł sanitarny dla max 2 pokoi 2-osobowych, b) zakwaterowanie uczestników Letnich Szkół (nauczycieli akademickich) - 12 miejsc noclegowych (12 osób zakwaterowanych w pokojach 1-osobowych), pełne standardowe wyposażenie węzła sanitarnego w poszczególnych pokojach, całodobowy dostęp do Internetu lub TV w pokojach, c) wynajęcie 2 sal (każda dla co najmniej 25 osób) na przeprowadzenie zajęć seminaryjnych, wyposażonych w krzesła i stoliki (na których można postawić m.in. komputery), tablicę kredową lub suchościeralną, z całodobowym dostępem do Internetu o szybkości łącza co najmniej 10Mbit Fast Ethernet. 8. Świadczenie usług gastronomicznych dla 52 uczestników Letnich Szkół: a) 5 śniadań wg załącznika nr 2 poz. 1, b) 12 przerw kawowych wg załącznika nr 2 poz. 14, c) 6 obiadów wg załącznika nr 2 poz. 2, 3, 4, 5, 6, 7, d) 3 kolacje wg załącznika nr 2 poz. 8, e) 2 uroczyste kolacje wg załącznika nr 2 poz. 9, 10, f) 3 poczęstunki (kolacje) w plenerze (ognisko/grill) wg załącznika nr 2 poz. 11, 12, 13, g) napoje, soki, przekąski podczas zajęć (6 dni) wg załącznika nr 2 poz. 15. 9. Wykonawca zapewni: a) wyodrębnienie części hotelowej i konferencyjnej przeznaczonej do użytku wyłącznie dla uczestników Letnich Szkół z pozostałej części obiektu w celu zapewnienia porządku podczas zajęć, b) całodobowy dostęp do bezprzewodowego Internetu w strategicznych miejscach obiektu, np. hol główny, świetlica, restauracja/kawiarnia lub stołówka itp. oraz zapewni możliwość utworzenia w obiekcie chronionej, prywatnej sieci WIFI, c) warunki (miejsce) do bezpiecznego przechowywania sprzętu komputerowego i multimedialnego na terenie obiektu, d) warunki do uprawiania czynnego odpoczynku na terenie obiektu lub w bezpośrednim jego sąsiedztwie, np. boisko wielofunkcyjne, siłownia, kręgielnia, strzelnica, basen itp. oraz możliwość wypożyczenia rowerów górskich (25 szt.) wg załącznika nr 2 poz. 20, e) warunki (miejsce) do organizowania posiłków w plenerze - ognisko/grill, na terenie obiektu. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczestników oraz wynajmowania sal do przeprowadzenia zajęć seminaryjnych i wykładowych dla uczestników poza miejscem, w którym odbywają się Letnie Szkoły. 11. Strony dokonają rozliczenia noclegów oraz usług gastronomicznych na podstawie faktycznego wykorzystania miejsc hotelowych oraz serwowanych posiłków podczas trwania Letnich Szkół z zastrzeżeniem pkt. 4 i pkt. 5 niniejszego rozdziału. 12. Wykonawca wyznacza koordynatora, bezpośrednio odpowiedzialnego za obsługę, kontakty i koordynację organizacji Letnich Szkół. Sprawowanie nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w SIWZ, umowie i ustaleniami z Zamawiającym. 13. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie po należytym wykonaniu usługi, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę na adres Zamawiającego: Uniwersytet Gdański, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, NIP 584-020-32-39. Szczegóły zamówienia podane w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 2 do SIWZ(formularz cenowy), zał. nr 3 do SIWZ (szczegółowy formularz cenowy), zał. nr 4 do SIWZ (program ramowy Szkół Letnich) oraz w zał. nr 9 projekt umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach