Przetargi.pl
Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych oraz udostępnienie sal konferencyjnych w związku z organizacją okręgowej narady dyrektorów zakładów dla nieletnich

Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, Al. Marcinkowskiego 32
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8566160, 8566071 , fax. 061 8566069
  • Data zamieszczenia: 2010-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 32 32
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8566160, 8566071, fax. 061 8566069
    REGON: 00032385500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych oraz udostępnienie sal konferencyjnych w związku z organizacją okręgowej narady dyrektorów zakładów dla nieletnich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych, jak również udostępnienie sali konferencyjnej w związku z organizacją okręgowej narady dyrektorów zakładów dla nieletnich, która odbędzie się w dniach 7-8 grudnia 2010 r. Przewiduje się, że w naradzie uczestniczyć będzie 18 osób. Obiekt hotelowy powinien odpowiadać standardowi nie mniejszemu niż określony dla hoteli zaszeregowanych do kategorii ***, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów. Obiekt powinien być zlokalizowany w maksymalnej odległości 100 km od Poznania. Sala konferencyjna, sala bankietowa, jak również pokoje hotelowe powinny znajdować się na terenie obiektu, w jednym budynku. Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych polegać będzie na: 1) rezerwacji i udostępnieniu sali konferencyjnej wraz z usługą gastronomiczną dla uczestników konferencji, a) sala powinna być wyposażona w media audio-wizualne, tj. projektor multimedialny, ekran, tablicę flip-chart b) sala musi znajdować się na terenie hotelu 2) rezerwacji i udostępnieniu 18 jednoosobowych pokoi, każdy z pełnym węzłem sanitarnym, udostępnionych w dniu przyjazdu, tj. 7 grudnia 2010r., od godziny 12.30, 3) hotel zapewnia nieodpłatne miejsca parkingowe dla uczestników narady w czasie jej trwania, 4) usługa gastronomiczna dla maksymalnie 18 osób, w której skład wchodzą: a) dzień I 12.30-13.30, przyjazd uczestników konferencji, zakwaterowanie 13.30-14.30, obiad (zupa, drugie danie serwowane z przystawką, woda mineralna, sok) 14.30-18.00, narada (dwie przerwy kawowe: kawa, herbata, sok, woda mineralna, kruche ciastka) 1930, kolacja bankietowa, ciepłe danie, przystawka, zimna płyta, kawa, herbata, sok, woda mineralna) b) dzień II 8.00-9.00, śniadanie dla uczestników narady (szwedzki stół) 9.00-12.30, narada (jedna przerwa kawowa: kawa, herbata, sok, woda mineralna, kruche ciastka) 12.30-13.30, obiad (zupa, drugie danie serwowane z przystawką, woda mineralna, sok) 13.30-14.00, wyjazd uczestników Informacja o ostatecznej liczbie uczestników narady zostanie przekazana Wykonawcy na 7 dni przed planowanym terminem usługi. Rozliczenie z Wykonawcą za świadczone usługi odbędzie się na podstawie ostatecznej liczby uczestników. Termin płatności: 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach