Przetargi.pl
Organizacja wyjazdowego spotkania pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z przedstawicielami Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów.

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wyjazdowego spotkania pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z przedstawicielami Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji wyjazdowego spotkania pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z przedstawicielami Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów. Spotkanie ma się odbyć w miejscu i obiekcie, które znajduje się w odległości nie mniejszej niż 60 km i nie większej niż 80 km od Poznania, w urokliwym otoczeniu posiadającym w pobliżu obiektu naturalny zbiornik wodny. Obiekt ma posiadać dostęp do sieci Wi-Fi Obiekt ma posiadać 60 strzeżonych miejsc parkingowych. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: Usługę hotelową (nocleg ze śniadaniem) dla minimum 69 osób, w tym: minimum 3 pokoje jednoosobowych i minimum 32 pokoje dwuosobowe z możliwością dostawienia dodatkowego łóżka. Salę konferencyjną: jedna duża sala na minimum 100 osób i dwie małe sale na minimum 30 osób każda. Każda z sal konferencyjnych ma być wyposażona w klimatyzację oraz sprzęt audiowizualny i medialny ( konsultacja, część plenarna, seminaria panelowe). Usługę restauracyjną: Przerwy kawowe w dniu 27 września (dwie przerwy) i w dniu 28 września (jedna przerwa) : kawa i herbata, cukier, mleko, cytryny pokrojone, woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach 1,5 l. sok jabłkowy, pomarańczowy, grapefruitowy w dzbankach 1.5 litrowych (ilość około 0.5 l kawy i herbaty oraz około 0,5 l wody i soku na każdą przerwę kawową /osobę); ciastka kruche około 100 gram na osobę, ciasto z owocami/drożdżowe około 120 gram na osobę - dotyczy każdej przerwy. Lunch w dniu 27 września i w dniu 28 września : zupa około 250 gram, mięso około 100 gram, ziemniaki/ kluski śląskie około 180 gram, surówka około 150 gram, woda z cytryną około 250 ml. Kolacja: grill/ognisko w dniu 27 września: Ryba z grilla około 250 gram/osobę, kiełbasa z grilla około 200 gram/osobę, mięso z grilla około 250 gram/osobę, kaszanka około 200 gram/osobę, cztery rodzaje surówek około 200 gram/osobę, musztarda, ketchup, kawa i herbata, cukier, mleko, cytryny pokrojone, woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach 1,5 l. sok jabłkowy, pomarańczowy, grapefruitowy w dzbankach 1.5 litrowych. UWAGA: w przypadku złych warunków atmosferycznych, Wykonawca jest zobowiązany przygotować miejsce zadaszone ze stołami i krzesłami na około 90 osób (koniecznie na otwartej przestrzeni), w przypadku dobrych warunków atmosferycznych bez zadaszenia. W pobliżu miejsca kolacji powinno być zlokalizowane ognisko. Liczba osób i terminy: około 90 osób w dniach 27-28 września 2014 r. Liczba osób może ulec zmianie. Zamawiający poinformuje o dokładnej liczbie osób 5 dni roboczych przed realizacją usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach