Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELARSKICH Z USŁUGAMI TOWARZYSZĄCYMI TJ. RESTAURACYJNYMI ORAZ USŁUGĄ UDOSTĘPNIENIA SALI KONFERENCYJNEJ DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA ORGANIZOWANEGO PRZEZ SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE

Sąd Okręgowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Małopolska 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4480002 , fax. 091 4489915
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Szczecinie
    ul. Małopolska 17 17
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4480002, fax. 091 4489915
    REGON: 00032453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELARSKICH Z USŁUGAMI TOWARZYSZĄCYMI TJ. RESTAURACYJNYMI ORAZ USŁUGĄ UDOSTĘPNIENIA SALI KONFERENCYJNEJ DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA ORGANIZOWANEGO PRZEZ SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania Zamawiającego: 1) Obiekt hotelowy powinien odpowiadać standardowi nie mniejszemu niż określony dla hoteli zaszeregowanych do kategorii **, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów w których świadczone są usługi hotelarskie. 2) Obiekt powinien być zlokalizowany na terenie Województwa Zachodniopomorskiego w odległości najlepiej około 100 km od Szczecina (maksymalnie do 120 km), w miejscowości atrakcyjnej turystycznie. 3) Sale konferencyjne, restauracyjne jak również pokoje hotelowe powinny znajdować się na terenie obiektu Wykonawcy tj. w jednym budynku. lub w kompleksie budynków z wewnętrzną komunikacją. 4) Na terenie obiektu czynna kawiarnia, bar. 5) Informacja o ostatecznej liczbie uczestników szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy na 7 -14 dni przed planowanym terminem usługi z zastrzeżeniem zapisów we wzorze umowy. 6 )Rozliczenie Wykonawcy z Zamawiającym odbędzie się na podstawie faktycznie poniesionych kosztów na osobę oraz za faktyczną liczbę osób. 7) Uczestnicy szkolenia wskazują osoby, z którymi chcą być zakwaterowane. 8) Hotel zapewni nieodpłatne miejsca parkingowe (około 30 miejsc) dla uczestników szkolenia w czasie jej trwania. 9) Świadczenie usług żywienia zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz.1225 z późniejszymi zmianami). 10) W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. 11) W przypadku zgłoszenia takiej chęci przez uczestnika możliwość zmiany miejsca w pokoju dwuosobowym na miejsce w pokoju jednoosbowym za dopłatą. Pokoje wyposażone w oddzielne łóżka (kilka pokoi może mieć łóżka małżeńskie), biurko lub stolik, krzesła oraz w pełni wyposażone łazienki. 12) Pożądane dodatkowe udogodnienia w hotelu: basen, sala fitness itp. 13) Pożądany bezprzewodowy Internet. 14) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczki. Przewidywana liczna uczestników szkolenia: a) grupa A - 110 osób, b) grupa B - 120 osób. Wymagany termin realizacji zamówienia: GRUPA A - 9-12.04.2013 r. GRUPA B - 16-19.04.2013 r. Każda grupa zaczyna szkolenie kolacją (pokoje muszą być dostępne od godziny 16.00), a kończy obiadem (pokoje muszą być dostępne do godziny 14.00). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.so.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach