Przetargi.pl
Świadczenie usług eksploatacyjnych, konserwacyjnych oraz wykonywanie przeglądów gwarancyjnych systemów instalacji, maszyn i urządzeń zgodnie z warunkami gwarancyjnymi i DTR poszczególnych systemów, instalacji, maszyn i urządzeń na okres od 01.01.2014r. - 15.02.2015r. - DZP.381.65.2013.UG

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług eksploatacyjnych, konserwacyjnych oraz wykonywanie przeglądów gwarancyjnych systemów instalacji, maszyn i urządzeń zgodnie z warunkami gwarancyjnymi i DTR poszczególnych systemów, instalacji, maszyn i urządzeń na okres od 01.01.2014r. - 15.02.2015r. - DZP.381.65.2013.UG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykwalifikowanej obsłudze, pracach eksploatacyjnych i konserwacyjnych oraz dokonywanie przeglądów gwarancyjnych instalacji, maszyn i urządzeń zamontowanych w budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie przy ul. 75 Pułku Piechoty 1, zgodnie z warunkami gwarancyjnymi i podanymi w dokumentacjach techniczno-ruchowych poszczególnych instalacji, maszyn i urządzeń, a także biorąc pod uwagę wymagania wynikające z przepisów ogólnych dla poszczególnych branż. 2. Szczegółowy wykaz instalacji, maszyn i urządzeń objętych zakresem przedmiotu zamówienia został wyszczególniony w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 3. Wykonawca zapewnia kontynuację wszelkich gwarancji na systemy, urządzenia i maszyny zabudowane w obiekcie na zasadach wynikających z umowy głównej na realizację tego obiektu. 4. Wykonawca zapewnia 24 godzinny serwis gwarancyjny obejmujący. - dyspozycyjność w razie awarii całą dobę; - gwarantowany zapas lub dostęp do części zamiennych automatyki (sterowniki, czujniki, siłowniki, itp.) umożliwiający usunięcie awarii w ciągu 24 godzin - czas reakcji serwisu - do 8 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia awarii, przy czym czas trwania napraw awarii będzie określony przez strony w protokole awarii. 5. Obsługa techniczna oraz konserwacja systemów i urządzeń przeprowadzona będzie zgodnie z DTR (dokumentacją techniczno-ruchową) poszczególnych urządzeń, potwierdzona każdorazowo odpowiednim protokołem z przeprowadzonej kontroli, podpisanym przez Kierownika SSAG (Samodzielnej Sekcji Administracyjno-Gospodarczej) lub osobę przez niego upoważnioną. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały eksploatacyjne zużywalne i wymienne, konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia były materiałami fabrycznie nowymi, nie regenerowanymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania. 7. Zamawiający wymaga, aby żaden z elementów danego materiału eksploatacyjnego nie wchodził wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innego materiału i aby wszystkie elementy były wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nieregenerowanymi, nieprefabrykowanymi a ich zastosowanie nie powodowało uszkodzenia aparatu lub urządzenia. 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały i części eksploatacyjne zużywalne i wymienne, konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ były materiałami oryginalnymi tj. pochodzącymi od producenta urządzeń, do których są przeznaczone lub zalecanymi i dopuszczonymi przez producenta urządzeń. 9. Zamawiający zaleca wizję lokalną w obiekcie po uprzednim ustaleniu terminu z Kierownikiem Samodzielnej Sekcji Administracyjno- Gospodarczej p. Wojciechem Wyderką tel. 32 3493813 10. Zamawiający informuje, iż dysponuje dokumentacją techniczną obejmującą wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Dokumentacja dostępna jest wyłącznie do wglądu w budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie przy ulicy 75 Pułku Piechoty 1 u Kierownika Samodzielnej Sekcji Administracyjno- Gospodarczej, p. Wojciecha Wyderki (nr 32 3493813). Dokumentacja techniczna nie stanowi załącznika do niniejszej SIWZ. 11. Zamawiający zastrzega, iż przed zawarciem umowy, wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do zapoznania się z dokumentacją o której mowa w ust. 10 niniejszego rozdziału. 12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 14. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2014r. do 15.02.2015r. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). 16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 19. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 20. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 21. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 22. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 23. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 24. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 25. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.300,00 PN (słownie: siedem tysięcy trzysta złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie pieniężne) lub 3) w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: a. zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy). 2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 niniejszej Specyfikacji. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 9 niniejszej Specyfikacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób: Nazwa i adres Wykonawcy PRZETARG NIEOGRANICZONY - DZP.381.65.2013.UG Świadczenie usług eksploatacyjnych, konserwacyjnych oraz wykonywanie przeglądów gwarancyjnych systemów instalacji, maszyn i urządzeń zgodnie z warunkami gwarancyjnymi i DTR poszczególnych systemów, instalacji, maszyn i urządzeń na okres od 01.01.2014r. - 15.02.2015r. WADIUM W FORMIE NIEPIENIĘŻNEJ 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA: Gwarant/poręczyciel nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będą zapisy typu: w celu identyfikacji żądanie zapłaty należy przesłać za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, bank musi potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu beneficjenta; kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności; gwarant jest zwolniony z realizacji gwarancji na skutek działań wojennych, stanu wyjątkowego, strajków, manifestacji, rewolucji, wewnętrznych zamieszek, aktów terroru, sabotażu, działania energii jądrowej, itp.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne-0
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach