Przetargi.pl
świadczenie usług eksperckich na potrzeby projektu pn.: „Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych” współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, ZP-600/2020/UE

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    Marymoncka 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług eksperckich na potrzeby projektu pn.: „Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych” współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, ZP-600/2020/UE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usług eksperckich w ramach zespołu ekspertów monitorującego etap testowania nowego rozwiązania (Zespół Ekspertów Projektu ZEP5), który pełni funkcję opiniodawczo-doradczą w zakresie testowania nowych metod dydaktycznych w procesie szkolenia specjalizacyjnego lekarzy z wykorzystaniem symulacji endoskopowej, na potrzeby projektu pn.: „Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych” współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, dalej zwanego „Projektem”. 2. Usługi eksperckie obejmują w szczególności: 1) przeprowadzenie analizy (za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej) wyników fazy testowania, w tym m.in. rezultatów osiąganych przez uczestników szkoleń, raportów ewaluacyjnych, zastosowanych narzędzi badawczych; 2) opracowanie (za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej), na podstawie przeprowadzonej analizy wyników fazy testowania, propozycji modyfikacji programów szkoleń z zakresu nabywania umiejętności posługiwania się technikami endoskopowymi; 3) udział w konsultacjach (osobistych w siedzibie Zamawiającego lub przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość) z koordynatorem naukowo-dydaktycznym projektu, instruktorami zabiegów endoskopowych i instruktorami symulacji – Zamawiający przewiduje nie więcej niż dwie konsultacje osobiste w siedzibie Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane osobiście przez osobę wskazaną w ofercie Wykonawcy, wyznaczoną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. do świadczenia usług eksperckich, która spełnia minimalne wymagania merytoryczne określone w treści Załącznika nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73200000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert (w postaci papierowej na adres siedziby Zamawiającego albo w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy z wykorzystaniem zakładki „Załączniki”): 1) wypełniony formularz ofertowy (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia oraz cenie jednostkowej brutto i łącznej cenie ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, b) braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia z postępowania (oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ), c) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności, d) terminie związania ofertą, e) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, f) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazw firm tych podwykonawców (o ile są już znane); 2) wypełniony formularz ”Kwalifikacje osoby wyznaczonej do świadczenia usług eksperckich” (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym) – sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, – w celu umożliwienia dokonania oceny oferty w ramach kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale X ust. 5 SIWZ; /UWAGA: Formularz nieobligatoryjny, składany na potrzeby dokonania oceny oferty. Brak formularza „Kwalifikacje osoby wyznaczonej do świadczenia usług eksperckich” nie skutkuje odrzuceniem oferty, a jedynie uniemożliwia przyznanie ofercie dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert odnoszącym się do kwalifikacji osoby wyznaczonej do świadczenia usług eksperckich./ 3) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie podpisane odpowiednio przez mocodawcę albo notariusza – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem na adres siedziby Zamawiającego albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy z wykorzystaniem zakładki „Pytania/Informacje”): 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./ /UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej i wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej nie będzie zobowiązany do ponownego złożenia oświadczenia po upływie terminu składania ofert./

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach