Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach projektu PWSZ we Włocławku - wiedza i zawód w zasięgu ręki, realizowanych na kierunku Informatyka i Zarządzanie w roku akademickim 2012-2013 - semestr letni

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2316080 , fax. 054 2314352
  • Data zamieszczenia: 2013-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
    ul. 3 Maja 17 17
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2316080, fax. 054 2314352
    REGON: 91126695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach projektu PWSZ we Włocławku - wiedza i zawód w zasięgu ręki, realizowanych na kierunku Informatyka i Zarządzanie w roku akademickim 2012-2013 - semestr letni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach projektu PWSZ we Włocławku - wiedza i zawód w zasięgu ręki, realizowanych na kierunku Informatyka i Zarządzanie w roku akademickim 2012-2013 - semestr letni. Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS - Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działania 4.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Numer konkursu - 2/POKL/4.1.1/2009. Zadanie 3: Uruchomienie i organizacja nowego kierunku Informatyka inżynierska (studiów niestacjonarnych I stopnia), Zadanie nr 4: Organizacja i uruchomienie specjalności Zarządzanie finansami przedsiębiorstw na kierunku Zarządzanie (studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I stopnia) i Zadanie nr 5: organizacja zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki dla studentów I roku wszystkich kierunków studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I st. PWSZ. Postępowanie jest częścią zamówienia: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku. Część 1 Zamówienia - Zajęcia wyrównawcze z fizyki Przeprowadzenie 30 godzin zajęć w semestrze letnim zakończonych zaliczeniem na ocenę dla dwóch grup (łącznie 60 godzin) w formie ćwiczeń dla I roku kierunku Informatyka - studia stacjonarne. Wykonawca winien posiadać: 1) wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie z zakresu objętego Zamówieniem lub nauk pokrewnych; 2) doświadczenie zawodowe w zakresie objętym przedmiotem Zamówienia lub nauk pokrewnych. Część 2 Zamówienia - Negocjacje w biznesie Przeprowadzenie 30 godzin zajęć w semestrze letnim zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu dla II roku kierunku Zarządzanie - studia stacjonarne. Wykonawca winien posiadać: 1) wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie z zakresu objętego Zamówieniem lub nauk pokrewnych; 2) doświadczenie zawodowe w zakresie objętym przedmiotem Zamówienia lub nauk pokrewnych. Część 3 Zamówienia - Negocjacje w biznesie Przeprowadzenie 15 godzin zajęć w semestrze letnim zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu dla II roku kierunku Zarządzanie - studia niestacjonarne. Wykonawca winien posiadać: 1) wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie z zakresu objętego Zamówieniem lub nauk pokrewnych; 2) doświadczenie zawodowe w zakresie objętym przedmiotem Zamówienia lub nauk pokrewnych. Część 4 Zamówienia - Systemy operacyjne Przeprowadzenie 20 godzin zajęć w semestrze letnim zakończonych zaliczeniem na ocenę dla trzech grup (łącznie 60 godzin) w formie laboratorium dla II roku kierunku Informatyka - studia niestacjonarne. Wykonawca winien posiadać: 1) wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie z zakresu objętego Zamówieniem lub nauk pokrewnych; 2) doświadczenie zawodowe poza szkolnictwem wyższym w zakresie objętym przedmiotem Zamówienia. Część 5 Zamówienia - Prowadzenie projektów informatycznych Przeprowadzenie 10 godzin zajęć w semestrze letnim zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu dla II roku kierunku Informatyka - studia niestacjonarne. Wykonawca winien posiadać: 1) stopień naukowy co najmniej doktora z zakresu objętego Zamówieniem lub nauk o zarządzaniu; 2) minimum 3 -letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelniach wyższych; 3) minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych w zakresie przedmiotu Zamówienia lub zarządzania projektami. Część 6 Zamówienia - Prowadzenie projektów informatycznych Przeprowadzenie 20 godzin zajęć w semestrze letnim zakończonych zaliczeniem na ocenę dla trzech grup (łącznie 60 godzin) w formie laboratorium dla II roku kierunku Informatyka - studia niestacjonarne. Wykonawca winien posiadać: 1) stopień naukowy co najmniej doktora z zakresu objętego Zamówieniem lub nauk o zarządzaniu; 2) minimum 3 -letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelniach wyższych; 3) minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych w zakresie przedmiotu Zamówienia lub zarządzania projektami. PONADTO Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania poniższych zasad: 1. Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-19:50, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający kierując się dobrem studentów i możliwościami lokalowymi, Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 2. Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w soboty i niedziele w godzinach 8:00-19:50, z tym, że termin zjazdów ustala Kierownik zakładu, plan zajęć ustala Zamawiający kierując się dobrem studentów i możliwościami lokalowymi, Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 3. Wykonawca usługi w cenie usługi musi także przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego; Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu i Kierownikiem Działu Nauczania. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji zajęć prowadzonych przez Wykonawcę oraz przeprowadzania ankiet studenckich. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z umowy, natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. z ogłoszenia godzin rektorskich, zwolnień lekarskich, wyjazdów na konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Nauczania Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego o zaangażowaniu w inne projekty finansowane ze środków PO KL. 8. Wykonawca jest zobowiązany do oświadczeń dotyczących zaangażowania w projekty NSRO i innych niezbędnych dokumentów wynikających z wytycznych IP. 9. Wykonawca zostanie zapoznany z obowiązkową dokumentacją wymaganą w realizacji projektu przed przystąpieniem do realizacji umowy. Dodatkowo dla części 1 zamówienia - Zajęcia wyrównawcze z fizyki Wykonawca usługi w cenie usługi zobowiązany jest: 1. Opracować test poziomujący sprawdzający poziom wiedzy studentów. 2. Przygotować i prowadzić dokumentację przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego (listy obecności, monitoring zajęć, ankiety itp.) TERMIN WYKONANIA: Rok akademicki 2012-2013 - semestr letni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach