Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Ełk pt. Każdy jest ważny

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2012-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Ełk pt. Każdy jest ważny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjnej polegającej na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania i wychowania, których potrzeba realizacji wynika bezpośrednio z przeprowadzonych diagnoz w: - Szkole Podstawowej nr 2 im. I Dywizji T. Kościuszki w Ełku, - Szkole Podstawowej nr 3 im. H. Sienkiewicza w Ełku, - Szkole Podstawowej nr 4 im. prof. Wł. Szafera w Ełku, - Szkole Podstawowej nr 5 w Ełku, - Szkole Podstawowej nr 6 w Zespole Szkół Samorządowych w Ełku, - Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku, - Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Pawła II w Ełku, w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Miasto Ełk pt: Każdy jest ważny, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności: 2.1. opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkoły programu zajęć wspierających indywidualizację procesu nauczania, 2.2. organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć wspierających indywidualizację procesu nauczania, w terminie nie późniejszym niż do 29 czerwca 2013 (tj. od lutego 2012r. do czerwca 2012r. oraz od września 2012r. do czerwca 2013r.), 2.3. opracowanie i prowadzenie arkusza obserwacji indywidualnych osiągnięć ucznia, 2.4. prowadzenie Indywidualnej teczki pracy ucznia, 2.5. prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, 2.6. monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczniów, 2.7. przeprowadzenie indywidualnych diagnoz uczniów na zakończenie realizacji zajęć, 2.8. sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, 2.9. sprawozdawczość z realizacji usługi. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących obowiązków przy realizacji zamówienia: 3.1. świadczenia usługi edukacyjnej objętej zamówieniem zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć określonym w projekcie w odniesieniu do danej szkoły, 3.2. realizacji zajęć w wymiarze godzin przewidzianym dla rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami zamówienia, 3.3. przedkładania Zamawiającemu harmonogramów realizacji zajęć w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej, zatwierdzonych i podpisanych przez Dyrektora szkoły, uwzględniających co najmniej organizację planu zajęć lekcyjnych, 3.4. realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem realizacji zamówienia, który Wykonawca złoży przed podpisaniem umowy, a w przypadku jego zmian, wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i niemożliwych do przewidzenia, zgłaszania ich z wyprzedzeniem, w formie elektronicznej. Zmiana harmonogramu wymaga akceptacji dyrektora szkoły, 3.5. prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności bieżącego prowadzenia dzienników zajęć oraz comiesięcznego przekazywania Zamawiającemu ich kserokopii, w terminie do 5 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym zrealizowano zajęcia, a w grudniu 2012 r. w terminie do 4 dni od daty zakończenia zajęć przeprowadzonych w tym miesiącu, nie później jednak niż do dnia 21 grudnia 2012, 3.6. opracowania narzędzi ewaluacji, w tym arkusza obserwacji ucznia, 3.7. wspomagania promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, w tym informowania o współfinansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisłej współpracy z Zespołem Projektowym w badaniu rezultatów i mierzeniu wskaźników zajęć poprzez stosowanie narzędzi monitoringu przekazywanych na bieżąco przez Wykonawcę i dostarczanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym terminie, 3.8. badanie rezultatów przedmiotu umowy, a w szczególności określania poziomu wzrostu wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie treści programowych zajęć, za pomocą dziennika zajęć, okresowych arkuszy obserwacji, indywidualnych teczek prac uczniów powstających w trakcie realizacji zajęć itp., 3.9. sporządzenia końcowej indywidualnej diagnozy uczestników zajęć w terminie do 10 lipca 2013, 3.10. sporządzenia raportu końcowego z realizacji przedmiotu umowy i dostarczenie go Zamawiającemu w terminie do 10 lipca 2013, 3.11. bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności o niskiej frekwencji na zajęciach, rezygnacjach uczniów z udziału w zajęciach, zmiany w składzie osobowym grup, 3.12. przestrzegania zaleceń wynikających z wymogów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie promocji, monitoringu i ewaluacji oraz zapisów Wniosku o dofinansowanie projektu i Regulaminu projektu przekazanych przez Zamawiającego, po podpisaniu umowy. 3.13. wykonywania innych czynności wynikających ze specyfiki przedmiotu umowy, mających na celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy, poprzez m. in. współpracę z zespołem nauczycielskim odpowiedzialnym za opracowanie, wdrożenie i realizację działań ukierunkowanych na indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w kontekście wdrażania nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego na I etapie edukacyjnym w szkole, w której realizowany jest przedmiot zamówienia, 3.14. ponoszenia odpowiedzialności materialnej za mienie, 3.15. przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia, 3.16. oznaczenia każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3.17. stosowania zasady równości szans w projekcie, 3.18. uczestniczenia w spotkaniach i szkoleniach nt. projektu indywidualizacji, organizowanych przez Zamawiającego i Instytucję Pośredniczącą. 4. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu autorski program i koncepcję przeprowadzenia zajęć wcześniej zaakceptowanych przez Dyrektora odpowiedniej szkoły oraz opis sposobu i częstotliwości przeprowadzania ewaluacji. 5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez Dyrektorów wyżej wymienionych jednostek oświatowych, uwzględniających efektywne rozłożenie zajęć, nieskumulowanych, zharmonizowanych z pracą szkoły, umożliwiających osiągnięcie zakładanych efektów i rezultatów. 6. Miejscem realizacji zamówienia są siedziby szkół podstawowych w Ełku, dla części zajęć przypisanych danej szkole. 7. Usługi edukacyjne będą realizowane w wyżej wymienionych szkołach, w dniach i godzinach ustalonych z Dyrektorami poszczególnych szkół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół osób (nauczycieli), zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Ilość godzin ogółem- 2.370h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 79, w tym; a). SP nr 2 w Ełku 8 gr. - 240 h (II-VI. 2012 r., 4 gr.,120 h; IX.2012-VI.2013 r., 4 gr.,120 h), b).SP nr 3 w Ełku 9 gr. - 270 h (II-VI. 2012 r., 5 gr.,150 h; IX.2012-VI.2013 r., 4 gr.,120 h), c). SP nr 4 w Ełku 24 gr. -720 h (II-VI. 2012 r. ,12 gr., 360 h; IX.2012-VI.2013 r., 12 gr., 360 h), d). SP nr 5 w Ełku 12 gr. -360 h (II-VI. 2012 r., 6 gr., 180 h; IX.2012-VI.2013 r., 6 gr., 180 h), e). ZSS w Ełku 2 gr. - 60 h (II-VI. 2012 r., 1 gr., 30 h; IX.2012-VI.2013 r., 1 gr., 30 h), f). SP nr 7 w Ełku 12 gr. -360 h (II-VI. 2012 r., 6 gr., 180 h; IX.2012-VI.2013 r., 6 gr., 180 h), g). SP nr 9 w Ełku 12 gr. -360 h (II-VI. 2012 r., 6 gr., 180 h; IX.2012-VI.2013 r., 6 gr., 180 h), 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Ilość godzin ogółem- 1.020h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 34, w tym: a). SP nr 2 w Ełku 4 gr. - 120 h (II-VI. 2012 r., 2 gr., 60 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), b). SP nr 3 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), c). SP nr 4 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), d). SP nr 5 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), e). ZSS w Ełku 2 gr. - 60 h (II-VI. 2012 r., 1 gr., 30 h; IX.2012-VI.2013 r., 1 gr., 30 h), f). SP nr 7 w Ełku 4 gr. - 120 h (II-VI. 2012 r., 2 gr., 60 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), g). SP nr 9 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), 3 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Ilość godzin ogółem - 1.170h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 39, w tym: a). SP nr 2 w Ełku 4 gr. - 120 h (II-VI. 2012 r., 2 gr., 60 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), b). SP nr 3 w Ełku 7 gr. - 210 h (II-VI. 2012 r., 4 gr.,120 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), c). SP nr 4 w Ełku 12 gr. - 360 h (II-VI. 2012 r., 6 gr., 180 h; IX.2012-VI.2013 r., 6 gr., 180 h), d). SP nr 5 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), e). ZSS w Ełku 2 gr. - 60 h (II-VI. 2012 r., 1 gr., 30 h; IX.2012-VI.2013 r., 1 gr., 30 h), f). SP nr 7 w Ełku 4 gr. - 120 h (II-VI. 2012 r., 2 gr., 60 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), g). SP nr 9 w Ełku 4 gr. - 120 h (II-VI. 2012 r., 2 gr., 60 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), 4 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej. Ilość godzin ogółem - 510h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 17, w tym: a). SP nr 2 w Ełku 2 gr. - 60 h (II-VI. 2012 r., 1 gr., 30 h; IX.2012-VI.2013 r., 1 gr., 30 h), b). SP nr 4 w Ełku 5 gr. - 150 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), c). SP nr 7 w Ełku 2 gr. - 60 h (II-VI. 2012 r., 1 gr., 30 h; IX.2012-VI.2013 r., 1 gr., 30 h), d). SP nr 9 w Ełku 8 gr. - 240 h (II-VI. 2012 r., 4 gr., 120 h; IX.2012-VI.2013 r., 4 gr.,120 h), 5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Ilość godzin ogółem- 1.020h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 34, w tym: a). SP nr 2 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), b). SP nr 3 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), c). SP nr 4 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), d). SP nr 5 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), e). ZSS w Ełku 2 gr. - 60 h (II-VI. 2012 r., 1 gr., 30 h; IX.2012-VI.2013 r., 1 gr., 30 h), f). SP nr 7 w Ełku 4 gr. - 120 h (II-VI. 2012 r., 2 gr., 60 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), g). SP nr 9 w Ełku 4 gr. - 120 h (II-VI. 2012 r., 2 gr., 60 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), 6. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych. Ilość godzin ogółem- 660h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 22, w tym: a). SP nr 2 w Ełku 8 gr. - 240 h (II-VI. 2012 r., 4 gr.,120 h; IX.2012-VI.2013 r., 4 gr.,120 h), b). SP nr 4 w Ełku 4 gr. - 120 h (II-VI. 2012 r., 2 gr., 60 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), c). SP nr 5 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), d). ZSS w Ełku 4 gr. - 120 h (II-VI. 2012 r., 2 gr., 60 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Ilość godzin ogółem - 1.380h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 46, w tym: a). SP nr 2 w Ełku 10 gr. - 300 h (II-VI. 2012 r., 5 gr., 150 h; IX.2012-VI.2013 r., 5 gr., 150 h), b). SP nr 3 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), c). SP nr 4 w Ełku 10 gr. - 300 h (II-VI. 2012 r., 5 gr., 150 h; IX.2012-VI.2013 r., 5 gr., 150 h), d). SP nr 5 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), e). ZSS w Ełku 4 gr. - 120 h (II-VI. 2012 r., 2 gr., 60 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), f). SP nr 7 w Ełku 4 gr. - 120 h (II-VI. 2012 r., 2 gr., 60 h; IX.2012-VI.2013 r., 2 gr., 60 h), g). SP nr 9 w Ełku 6 gr. - 180 h (II-VI. 2012 r., 3 gr., 90 h; IX.2012-VI.2013 r., 3 gr., 90 h), Jedna godzina traktowana jest jako godzina lekcyjne - 45 minut. Przedmiot umowy wykonywany będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2013 r. w tym organizacja i przeprowadzenie zajęć w łącznym wymiarze 8130 godzin do 29 czerwca 2013 (tj. od lutego do czerwca 2012 r. - 4110 godzin, od września 2012 r. do 29 czerwca 2013 r. - 4020 godzin).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach