Przetargi.pl
Świadczenie usług drukowania materiałów promocyjnych dla potrzeb Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego Guido w Zabrzu - zadanie I.

Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego "GUIDO" w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. 3 Maja 93
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 271 40 77 , fax. 0-32 271 40 77 wew. 5518
  • Data zamieszczenia: 2012-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego "GUIDO" w Zabrzu
    ul. 3 Maja 93 93
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 0-32 271 40 77, fax. 0-32 271 40 77 wew. 5518
    REGON: 24059179400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług drukowania materiałów promocyjnych dla potrzeb Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego Guido w Zabrzu - zadanie I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukowania offsetowego, cyfrowego oraz dostawy materiałów promocyjnych tj. zaproszeń, plakatów, folderów, informatorów, kartek świątecznych, publikacji etc. Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do wyczerpania środków finansowych na realizację powyższego zadania lub do 31.12.2012 r. sukcesywnie na podstawie składanych zamówień. Terminy realizacji zleceń szczegółowych i ich dostarczenia do Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (część IV SIWZ) licząc od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia przekazem internetowym w formacie PDF, JPG, TIFF na podany przez Wykonawcę adres mailowy lub serwer plików FTP. Miejscem dostarczenia wykonanych druków jest siedziba Zamawiającego. Zamówione druki powinny być dostarczone w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 15.00 na zasadzie wcześniejszego umówienia odbioru z osobą nadzorującą przedmiotową usługę. . Do czasu odbioru wykonanych druków, ryzyko związane z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Koszty dotyczące transportu oraz wszystkie pozostałe koszty związane z terminową i prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględnia w cenie oferty. Zamawiający w związku z możliwością zmniejszenia ilości druków, która może wyniknąć z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ( zmniejszona ilość planowanych wydarzeń) zastrzega sobie możliwość nie wykupienia całej ilości poszczególnych rodzajów druków wskazanych w ofercie Wykonawcy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniaguido.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach