Przetargi.pl
"Świadczenie usług drukarskich w 2018 roku dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu” – Część I

Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33300 Nowy Sącz, ul. Długosza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 482 610 , fax. 184 482 611
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
    ul. Długosza 3
    33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184 482 610, fax. 184 482 611
    REGON: 28149900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mckswnsaczu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Świadczenie usług drukarskich w 2018 roku dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu” – Część I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukarskich łącznie z przygotowaniem dostarczonych przez Zamawiającego materiałów graficznych (publikacji) do naświetlania, naświetlaniem oraz dostarczeniem przedmiotu zamówienia wraz z jego wniesieniem do siedziby Zamawiającego. Poprzez to rozumie się wytworzenie, przez Wykonawcę w produkcji poligraficznej druku, będącymi w jego posiadaniu maszynami drukarskimi, komponentami; tuszem i na jego papierze itp., treści przekazanych przez Zamawiającego w pakiecie zawierającym zestaw niezbędnych elementów koniecznych do wykonania druku, a także według innych wymogów Zamawiającego określonych w specyfikacji lub umowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry elementów usługi realizowanej przez Wykonawcę określono w szczegółowym kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia wykonany w ramach usługi, zrealizowanej przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w specyfikacji oraz odpowiadać przyjętym standardom drukarskim, tak by druki wykonane w ramach dostawy zrealizowanej przez Wykonawcę spełniały następujące parametry odnośnie jakości wykonania: a) czystość i ostrość rastra i kolorów; b) równomierność zadruku na dużych fragmentach jednolitego koloru; c) prawidłową jakość aplikacji lakierów i folii; d) dokładność falcowania/bigowania; e) prawidłową jakość i estetykę cięcia do formatu i oprawy introligatorskiej. 4. Realizacja usługi odbywać się będzie sukcesywnie w oparciu o zapotrzebowania Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń, przekazywanych faxem lub pocztą elektroniczną za potwierdzeniem odbioru, obejmujących wykonanie konkretnych dostaw zwanych dalej „zleceniem”, po dostarczeniu przez Zamawiającego pakietu zawierającego zestaw niezbędnych elementów, koniecznych do wykonania druku m.in.: a) projekt graficzny, b)informacje określone w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Miejscem dostarczenia zamówienia jest: siedziba Autora prof. Józefa Kąsia, tj.: ul. Zagumnie 66a, 32-440 Sułkowice (pozycja 1-3 Załącznika nr 2 do SIWZ), siedziba Urzędu Gminy Rytro, tj.: 33-343 Rytro 265 (pozycja 4 Załącznika nr 2 do SIWZ), siedziba Stowarzyszenia Górali Nadpopradzkich, tj.: ul. Rynek 11, 33-350 Piwniczna – Zdrój (pozycja 5 Załącznika nr 2 do SIWZ), siedziba Zamawiającego, tj. 33-300 Nowy Sącz, ul. Długosza 3 (pozycja 6-8 Załącznika nr 2 do SIWZ). 6. Wykonawcę obciążają koszty dostawy, ubezpieczenia i inne nie wymienione koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 7. W trakcie obowiązywania umowy ilości druków podane w poszczególnych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ mogą ulec zmniejszeniu. W takim wypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Ostateczna ilość poszczególnych rodzajów druków będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 8. Rękojmia za wady fizyczne i prawne dostarczanych druków zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Szczegółowy kosztorys ofertowy 3. Dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 22a ustawy, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, 4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach