Przetargi.pl
"Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu, druk Ilustrowanego Leksykonu Gwary i Kultury Podhalańskiej, tom 11, autorstwa prof. Józefa Kąsia, nr ISBN 978-83-63341-91-6” – Część IV

Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Długosza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 482 610, , fax. 184 482 611
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
    Długosza 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184 482 610, , fax. 184 482 611
    REGON: 28149900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mckswnsaczu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu, druk Ilustrowanego Leksykonu Gwary i Kultury Podhalańskiej, tom 11, autorstwa prof. Józefa Kąsia, nr ISBN 978-83-63341-91-6” – Część IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu do druku, wykonaniu druku oraz dostarczeniu Zamawiającemu publikacji książkowych przygotowanych przez Urząd Zamówień Publicznych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: druk wydawnictw (książek), dla których zostanie nadany numer ISBN wg przekazanych przez Zamawiającego projektów w ramach prowadzonej działalności Zamawiającego – Część IV. 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukarskich łącznie z przygotowaniem dostarczonych przez Zamawiającego materiałów graficznych (publikacji) do naświetlania, naświetlaniem oraz dostarczeniem przedmiotu zamówienia wraz z jego wniesieniem do siedziby Zamawiającego. Poprzez to rozumie się wytworzenie, przez Wykonawcę w produkcji poligraficznej druku, będącymi w jego posiadaniu maszynami drukarskimi, komponentami; tuszem i na jego papierze itp., treści przekazanych przez Zamawiającego w pakiecie zawierającym zestaw niezbędnych elementów koniecznych do wykonania druku, a także według innych wymogów Zamawiającego określonych w specyfikacji lub umowie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry elementów usługi realizowanej przez Wykonawcę określono w szczegółowym kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia wykonany w ramach usługi, zrealizowanej przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w specyfikacji oraz odpowiadać przyjętym standardom drukarskim, tak by druki wykonane w ramach dostawy zrealizowanej przez Wykonawcę spełniały następujące parametry odnośnie jakości wykonania: a) czystość i ostrość rastra i kolorów; b) równomierność zadruku na dużych fragmentach jednolitego koloru; c) prawidłową jakość aplikacji lakierów i folii; d) dokładność falcowania/bigowania; e) prawidłową jakość i estetykę cięcia do formatu i oprawy introligatorskiej. 6. Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie pisemnego zlecenia, przekazywanego faxem lub pocztą elektroniczną za potwierdzeniem odbioru, obejmującego wykonanie usługi zwanej dalej „zleceniem”, po dostarczeniu przez Zamawiającego pakietu zawierającego zestaw niezbędnych elementów, koniecznych do wykonania druku m.in.: a) projekt graficzny, b) informacje określone w załączniku nr 2 do SIWZ. 7. Miejscem dostarczenia zamówienia jest: siedziba Autora prof. Józefa Kąsia, tj.: ul. Zagumnie 66a, 32-440 Sułkowice (pozycja 1 Załącznika nr 2 do SIWZ). 8. Wykonawcę obciążają koszty dostawy, ubezpieczenia i inne nie wymienione koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 9. Rękojmia za wady fizyczne i prawne dostarczanych druków zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 10. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 pzp. 12. W wykonaniu postanowień zawartych w art. 29 ust. 5 ustawy pzp Zamawiający informuje, że w związku z koniecznością umożliwienia korzystania z drukowanych przez Zamawiającego publikacji przez osoby niepełnosprawne szczegółowe omówienia poszczególnych pozycji wydawniczych, zamieszczone zostaną na stronie internetowej Zamawiającego www.mcksokol.pl, Aktualnie trwa modernizacja, w wyniku której strona będzie spełniała wszystkie wymogi dotyczące dostępności dla osób z różnymi niepełnosprawnościami (standardy WCAG 2.0, czyli „Wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych”). Specjalne programy umożliwią każdej osobie dostosowanie tekstów do swoich potrzeb poprzez powiększenie czcionki, kontrastu i odtworzenie dźwiękowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) formularz oferty, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 22a ustawy, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, c) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach