Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 534 92 39 , fax. 81 5349239, 5324467
- Data zamieszczenia: 2019-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 534 92 39, fax. 81 5349239, 5324467
REGON: 17511575001610
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług dozoru mienia i sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 5 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług dozoru mienia i sprzątania w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 5 części: Część nr 1 - Rejon Puławach w zakresie: dozoru mienia i sprzątania w siedzibie Rejonu w Puławach Część nr 2 – Rejon w Lubartowie w zakresie: dozoru mienia w siedzibie Rejonu w Lubartowie Część nr 3 – Rejon w Lubartowie w zakresie: sprzątania w siedzibie Rejonu w Lubartowie Część nr 4 - Rejon w Chełmie w zakresie: sprzątanie w siedzibie Rejonu w Chełmie Część nr 5 – Rejon w Międzyrzecu Podlaskim w zakresie: sprzątanie w siedzibie Rejonu w Międzyrzecu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset, 00/100) Część nr 2: 1 300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta złotych, 00/100) Część nr 3: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych, 00/100) Część nr 4: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych, 00/100) Część nr 5: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych, 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41
Dodano: 2023-10-06 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec - grudzień 2023 r.
Dodano: 2023-06-09 - Usługa kompleksowego sprzątania w budynkach Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS
Dodano: 2022-09-02 - Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej
Dodano: 2022-08-08 - Utrzymanie czystości pomieszczeń i otoczenia budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
Dodano: 2021-01-14 - Utrzymanie czystości pomieszczeń i otoczenia budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-11 - Świadczenie usług czystościowo-porządkowych w budynkach biurowych IPN Oddział w Lublinie, ul. Wodopojna 2 oraz Delegatury w Radomiu, ul. Żeromskiego 53 oraz terenu wokół budynków na okres 3 lat
Dodano: 2020-07-07 - Usługa kompleksowego sprzatania oraz usługa portierska w budynku Wydziału Zamiejscowego UMCS w Puławach
Dodano: 2020-07-07 - postępowanie na usługi sprzątania pomieszczeń TVP S.A. Oddział Terenowy w Lublinie.
Dodano: 2020-02-24 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim w okresie od 01.04.2020 r. do 31.03.2023 r.
Dodano: 2020-01-21