Przetargi.pl
Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Świebodzin w roku szkolnym 2022/2023

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    REGON: 970770534
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Świebodzin w roku szkolnym 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Świebodzin w roku szkolnym 2022/2023.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług transportowych – przewozy szkolne, na podstawie miesięcznych biletów uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie Gminy Świebodzin.1.2. Uczniowie mają być przewożeni w obie strony (dowozy i odwozy) w dni nauki szkolnej do niżej wymienionych szkół podstawowych:a) Szkoły Podstawowej Nr 1 w Świebodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 11,b) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Świebodzinie, ul. Park Chopina 1,c) Szkoły Podstawowej Nr 3 w Świebodzinie, ul. Łużycka 33,d) Zespołu Edukacyjnego nr 1 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28,e) Szkoły Podstawowej Nr 7 w Świebodzinie, ul. Zachodnia 74a,f) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świebodzinie, ul. Żaków 1,g) Zespołu Edukacyjnego w Gościkowie, Gościkowo 9.z miejscowości wskazanych w Załączniku nr 10 do SWZ.1.3. Zamawiający dopuszcza realizację usług przewozowych w ramach otwartej komunikacji publicznej, tj. w połączeniu z przewozem osób trzecich, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym. W przypadku realizacji usługi przewozów szkolnych w ramach przewozów regularnych, Wykonawca umożliwi przejazdy uczniom na podstawie wydanych biletów miesięcznych w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu uczniów do domu.1.4. Korzystanie z przewozów odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę.1.5. Liczba uczniów wraz z opiekunami delegowanymi ze szkół oraz godziny przewozów wynikać będą z aktualnych planów lekcji poszczególnych szkół.1.6. Zamawiający za pośrednictwem uprawnionych dyrektorów placówek oświatowych dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca, jednak nie później niż do 20. dnia każdego miesiąca w okresie od września 2022 r. do czerwca 2023 r., aktualny wykaz uczniów dowożonych oraz uzgodni godziny (dowozów i odwozów) w poszczególnych szkołach, z tym, że na miesiąc wrzesień 2022 r. wykaz dostarczony będzie nie później niż do dnia 24 sierpnia 2022 r. W przypadku zmiany planu lekcji dyrektorzy informować będą Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem, o zaistniałych zmianach. Zwrot biletów z danego miesiąca powodujący obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy może być dokonywany do 10. dnia każdego miesiąca za dany okres realizacji umowy.1.7. Środki transportu Wykonawcy spełniać będą europejską normę emisji spalin minimum EURO3 oraz zostaną oznakowane właściwie do ich charakteru.1.8. Wykonawca wyposaży środki transportu w system pozycjonowania pojazdów, umożliwiający udostępnienie bezpłatnie aktualnej informacji o pozycji pojazdu, ogólnodostępnej przez serwis internetowy lub aplikację na urządzenia stacjonarne i mobilne.1.9. W sytuacjach awaryjnych pojazdu wyznaczonego do realizacji przewozu, Wykonawca podstawi w czasie nie dłuższym niż do 60 minut od zaistnienia awarii, pojazd zastępczy dopuszczony do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich, oznakowany właściwie do jego charakteru, tj. „R” (kurs rezerwowy) oraz spełniający europejską normę emisji spalin minimum EURO 2.1.10. Orientacyjna liczba uczniów wynosi 527 w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach