Przetargi.pl
Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce oraz do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku

Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32412 Wiśniowa, Wiśniowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2714552 w. 38 , fax. 12 271 45 50
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy
    Wiśniowa 441
    32412 Wiśniowa, woj. małopolskie
    tel. 12 2714552 w. 38, fax. 12 271 45 50
    REGON: 35155628600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-wisniowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce oraz do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.1 Nazwa nadana przez Zamawiającego: „Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce oraz do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku.” Zamówienie podzielone zostało na trzy części: CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku. CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dziecka do Parafialnego Przedszkola Integracyjnego im. Św. Kingi w Tymbarku. CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Węglówce. 1.2 Nazwy i kody określone według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla niniejszego przedmiotu zamówienia: 60.11.20.00 – 6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego. 1.3 Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu miesięcznego została określona w zależności od części zamówienia w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. 1.4 Podane liczby dzieci i młodzieży szkolnej są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. 1.5 Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP z ważnym badaniem technicznym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia, a także w przypadku drugiej części zamówienia dodatkowo wymogi określone obecnie obowiązującymi przepisami prawa w przypadku przewozu osoby z niepełnosprawnością ruchową. 2. Wykonawca będzie świadczył usługi we wszystkie dni powszednie, w które dzieci zgodnie z planem zajęć winny odbywać zajęcia szkolne. Okresy ferii zimowych, przerwa wakacyjna są dniami, w których nie wykonuje się przywozów oraz odwozów uczniów. 3. Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy znajdującym się w załącznikach nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. 4. Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz oraz odwóz uczniów, zgodnie z rozkładem jazdy znajdującym się w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ”Harmonogramu przewozu uczniów”, jeżeli uzasadniona potrzeba zostanie zgłoszona przez osobę reprezentującą poszczególną placówkę oświatową. 6. Dyrektor właściwej placówki oświatowej przypisanej odpowiedniej części zamówienia musi powiadomić Wykonawcę o zamierzonej zmianie ”Harmonogramu przewozów uczniów” co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem jej wdrożenia w życie. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przewożonych dzieci i młodzieży szkolnej na poszczególnych trasach. Osoby reprezentujące poszczególne placówki oświatowe właściwe do części zamówienia dostarczą Wykonawcy szczegółowe dane dotyczące zmian ilości przewożonych uczniów do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana. Zmiana liczby przewożonych dzieci i młodzieży szkolnej może wynosić max +/- 15% całkowitej liczby dzieci i młodzieży szkolnej określonej w SIWZ oraz jej załącznikach - zmiana ta nie musi być wprowadzana aneksem do umowy. 8. Wykonawca zapewni przewóz dzieci samochodami do przewozu osób, w tym też celu po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kserokopie dowodów rejestracyjnych, aktualne badania techniczne, ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW pojazdów użytych do realizacji niniejszego zamówienia a także inne wymagane obecnie obowiązującymi przepisami dokumenty. 9. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy. 10. Zamawiający wyklucza możliwość umieszczania na pojazdach dowożących dzieci i młodzież reklam produktów, których sprzedaż jest zabroniona osobom niepełnoletnim. 11. W przypadku awarii pojazdów wszelkie koszty napraw ponosi Wykonawca, a w razie niemożności naprawy i kontynuowania przejazdów w terminach określonych w załączniku nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ, zapewni inny sprawny technicznie pojazd bez dodatkowego wynagrodzenia. Czas opóźnienia w wykonaniu przejazdu w razie zaistnienia awarii nie powinien przekroczyć 1 godziny. W przypadku niemożności usunięcia awarii do 30 minut Wykonawca ma obowiązek powiadomić o tym fakcie osoby reprezentujące poszczególne placówki oświatowe. 12. W przypadku braku zabezpieczenia pojazdu zastępczego Zamawiający wynajmie pojazd we własnym zakresie a kosztami obciąży Wykonawcę. 13. W razie awarii pojazdu przewożącego dzieci i młodzież szkolną, Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za bezpieczne oczekiwanie osób nieletnich do czasu zapewnienia samochodu zastępczego lub usunięcia awarii. 14. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15. Ze względu na niepełnosprawność ruchową dziecka jego dowóz jak i odwóz musi odbywać się samochodem dostosowanym do obecnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. 16. W przypadku pierwszej i trzeciej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki osoby pełnoletniej nad przewożonymi dziećmi zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku części drugiej zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia opieki osoby pełnoletniej nad przewożonym dzieckiem jeżeli jest to wymagane obowiązującymi obecnie przepisami prawa w tym zakresie. 17. Wykonawca dostarczy osobie reprezentującej poszczególną placówkę oświatowej odpowiednią dla poszczególnych części zamówienia do dnia 25 miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym dokonywane będą przewozy, bilety obejmujące miesięczny okres rozliczeniowy dla dzieci i młodzieży szkolnej objętych niniejszym zamówieniem. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy jak za własne działania i zaniechania. 19. W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące dzieci i młodzież szkolną będą ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie będzie zalegał lód i śnieg. Stopnie nie będą śliskie. 20. Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować dokonania zmiany opon zimowych, niezwłocznie po wystąpieniu warunków zimowych. 21. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług pojazdami, gdzie ilość przewożonych osób nie może być większa niż określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. 22. Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców zapoznał się z wyznaczonymi trasami w celu sprawdzenia warunków związanych z zadaniem, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny usługi. 23. Ceny jednostkowe biletów muszą zawierać wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia oraz zawierać w sobie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją umowy. 24. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu przewożenia przez Wykonawcę innych osób. 25. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę pojazdów dostosowaną do ilości przewożonych osób celem bezpiecznej i terminowej realizacji zamówienia. 26. Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie z przedstawicielami poszczególnych placówek oświatowych przypisanych poszczególnym częściom zamówienia oraz osobą/ami opiekującymi się dziećmi na trasie przejazdu. 27. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. 28. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 29. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 30. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 31. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 32. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 33. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 34. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, żąda potwierdzenia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) kierowca/y pojazdu/ów wykorzystywanego/ych do realizacji usług/i objętej niniejszym zamówieniem posiadający stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdu/ów wykorzystywanego/ych do realizacji usługi objętej niniejszym zamówieniem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – osoba/y zatrudniona/e przez cały okres wykonywania przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM: 1.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla pierwszej części zamówienia 1 000,00 zł, Dla drugiej części zamówienia 500,00 zł, Dla trzeciej części zamówienia 50,00 zł, 1.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.07.2018 roku do godz. 10:00. 1.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Dobczyce, Nr konta: 56 8602 0000 0000 0000 2453 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240). 1.4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 1.5 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę stosownej licencji wymaganej obecnie obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji przedmiotowego zamówienia. Nie spełnienie powyższego warunku i nie złożenie potrzebnego oświadczenia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, warunek powinien być spełniony odrębnie przez każdego z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z treścią SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach