Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 670.313,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na realizację zadania : Rozbudowa i termomodernizacja wiejskiego domu kultury w Dominikowicach.

Urząd Gminy Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38300 Gorlice, ul. 11 Listopada
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 535 762 , fax. 183 535 461
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gorlice
    ul. 11 Listopada 2
    38300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183 535 762, fax. 183 535 461
    REGON: 54137400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 670.313,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na realizację zadania : Rozbudowa i termomodernizacja wiejskiego domu kultury w Dominikowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 670.313,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na realizację zadania: Rozbudowa i termomodernizacja wiejskiego domu kultury w Dominikowicach . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Udzielenie kredytu w kwocie 670.313,00 zł zł b) Okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2023 r. c) Do wyliczenia należy przyjąć uruchomienie kredytu w dniu 30 lipca 2018 r. Spłaty kredytu będą następowały w polskich złotych kwartalnie , w terminach wyszczególnionych w punkcie d , z karencją spłaty do 15.03.2019 r. Spłata pierwszej raty kapitałowej w dniu 15 marca 2019 r. a ostatniej w dniu 15 grudnia 2023 roku, z możliwością wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobierania od tych czynności dodatkowych opłat przez bank. d) Spłaty rat kwartalnie w poszczególnych latach: lp Terminy spłaty Wysokość rat 1 15.03.2019 33.515,65 2 15.06.2019 33.515,65 3 15.09.2019 33.515,65 4 15.12.2019 33.515,65 5 15.03.2020 33.515,65 6 15.06.2020 33.515,65 7 15.09.2020 33.515,65 8 15.12.2020 33.515,65 9 15.03.2021 33.515,65 10 15.06.2021 33.515,65 11 15.09.2021 33.515,65 12 15.12.2021 33.515,65 13 15.03.2022 33.515,65 14 15.06.2022 33.515,65 15 15.09.2022 33.515,65 16 15.12.2022 33.515,65 17 15.03.2023 33.515,65 18 15.06.2023 33.515,65 19 15.09.2023 33.515,65 20 15.12.2023 33.515,65 RAZEM 670.313,00 e) Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych , w takich samych okresach jak rat kapitałowych z tym że , spłata pierwszych odsetek nastąpi w dniu 31.12.2018r, kolejnych wraz z ratami kapitałowymi. W przypadku gdy termin spłaty rat kapitałowych i odsetek , przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej spłacie. f) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracja wekslową podpisany przez Wójta Gminy przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy . g) Cenę ofertową - Co stanowią: Koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowana kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M – 1,64 % ( z dnia 16.07.2018 r.) powiększoną o marżę proponowana przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienna w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez banki uczestniczące w postępowaniu, prowizji przygotowawczej. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą będą odrzucone. • Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości i z dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku. i) Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania kredytu w okresie kredytowana, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. W przypadku gdyby stawkę należało przyjmować z dnia w którym nie ma notowań, notowania należy przyjąć, z najbliższego dnia poprzedzającego, w którym notowania są podawane. Rzeczywiste koszty obsługi kredytu stanowić będą: • Oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczane dla każdego okresu miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o WIBOR 1M powiększony o marżę określoną ofercie, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr. 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art 86 ust 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, (o której mowa w art 24 ust 1 pkt 23 PZP) - wg załącznika Nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach