Przetargi.pl
Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski

Powiat Bielski ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8136-900 , fax. 33 8136-897
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
    ul. Piastowska 40
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 8136-900, fax. 33 8136-897
    REGON: 72181706000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac geodezyjnych w zakresie: 1) podziału działek, 2) ustalenia przebiegu granic działek, 3) rozgraniczenia działek, 4) sporządzania dokumentacji do celów prawnych, 5) sporządzania dokumentacji opisowej. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.: 1) Ustawą z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2019r., poz. 725 ze zm.); 2) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. z 2004r., Nr 268, poz. 2663); 3) Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999r., Nr 45, poz. 453); 4) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2011r., Nr 263, poz. 1572); 5) Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 8 lipca 2014r. w sprawie formularzy dotyczących zgłaszania prac geodezyjnych i prac kartograficznych, zawiadomienia o wykonaniu tych prac oraz przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2014r., poz. 924); 6) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tj. Dz.U. z 2019r., poz. 393); 7) Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 65). Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności związane z podziałem działek, ustaleniem przebiegu granic działek, rozgraniczenia działek oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych i opisowej. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 91 ust.2a ustawy Prawo zamówień publicznych: Przedmiotem zamówienia jest usługa o ustalonych standardach jakościowych wynikających wprost z przepisów prawnych. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w opisie przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji i rękojmi: 1) Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru, co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część usług wykona ponownie. 2) Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od odbioru zlecenia częściowego. 3) Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Wymagania stawiane Wykonawcom: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z obowiązującymi przepisami prawa przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty przetargowej: 1) formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp potwierdzające że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ; Inne dokumenty: 1) Zobowiązanie zgodnie z pkt. 6.4.3) SIWZ - w przypadku, kiedy Wykonawca polega na potencjalne innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp 1) W przypadku złożenia w postępowaniu co najmniej 2 ofert, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.powiat.bielsko.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Profil nabywcy informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1) oraz pkt. III.5.1) ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach