Przetargi.pl
Świadczenie usług dostępu do Internetu

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30529 Kraków, ul. Józefińska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6165482, 6165469 , fax. 126 165 428
  • Data zamieszczenia: 2017-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14
    30529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6165482, 6165469, fax. 126 165 428
    REGON: 35150530800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług dostępu do Internetu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do Internetu w niżej wymienionych lokalizacjach: 1) Kraków, os. Krakowiaków 2 – minimalna przepływność łącza do klienta 10Mbit/s; minimalna przepływność łącza od klienta 1Mbit/s; zarządcą budynku jest Gmina Miejska Kraków; 2) Kraków, ul. Gdańska 5 - minimalna przepływność łącza do klienta 10Mbit/s; minimalna przepływność łącza od klienta 1Mbit/s; zarządcą budynku jest osoba prywatna; 3) Kraków, ul. Grzegórzecka 19/1-2 - minimalna przepływność łącza do klienta 10Mbit/s; minimalna przepływność łącza od klienta 1Mbit/s; zarządcą budynku jest osoba prywatna. 2. Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia wszelkich urządzeń potrzebnych do skonfigurowania połączeń. 3. Koszty instalacji łącza powinny być podane łącznie z kosztem świadczenia usług dostępu do Internetu w całym okresie obowiązywania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania, utrzymania, naprawy i wymiany ww. urządzeń we wszystkich lokalizacjach, o których mowa w ust. 1 pkt. 1-3. 5. Każde urządzenie pod stronie zamawiającego powinno posiadać interfejs LAN (Ethernet 10-100 BaseT). 6. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer danych, nielimitowaną ilość otwartych sesji, brak blokowania usług i protokołów w Internecie oraz możliwość użytkowania dowolnej liczby urządzeń w przypadku zastosowania przez zamawiającego translacji adresów (NAT). 7. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę zarządcy budynku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 oraz spełni warunki określone w zarządzeniu Prezydenta Miasta Krakowa nr 520/2011 z dnia 1 kwietnia 2011 roku w sprawie udzielania zgody na wykonanie i eksploatację sieci telekomunikacyjnych, w tym: telefonicznych, telewizji kablowej, internetowej itp. w nieruchomościach będących własnością Gminy Miejskiej Kraków, położonych w obrębie Gminy Miejskiej Kraków oraz określania zasad odpłatnego lub nieodpłatnego korzystania z wyżej wymienionych nieruchomości pod sieci teletechniczne. Zamawiający wymaga, aby wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza doręczył zamawiającemu zgodę, o której mowa w zdaniu poprzedzającym przed rozpoczęciem świadczenia usług. 8. Wykonawca musi posiadać centrum obsługi klienta i centrum zarządzania siecią z całodobowym monitoringiem świadczonej usługi. 9. Czas usunięcia awarii: nie dłuższy niż 24 godziny. 10. Gwarancja jakości i dostępności usług: dostępność łącza nie może być niższa niż 95% w skali miesiąca. Brak dostępności definiuje się jako czas naliczany od momentu zgłoszenia awarii do czasu potwierdzenia przez wykonawcę jej usunięcia. 11. W przypadku awarii przekraczającej czas jej usunięcia określony w pkt. 9 zamawiający obciąży wykonawcę karą umowną w wysokości 30% opłaty abonamentowej za każde rozpoczęte 24 godziny opóźnienia. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych. Kary umowne będą potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. 13. W przypadku przekroczenia wartości dostępności usługi określonej w pkt. 10 wykonawca zwolni zamawiającego z całości miesięcznej opłaty abonamentowej. 14. Wszystkie przerwy techniczne dokonywane w celach serwisowych będą odbywać się w godzinach nocnych, tj. od godz. 22:00 do godz. 05:00. 15. Za każdy dzień opóźnienia w uruchomieniu usługi wykonawca zwolni zamawiającego z 30% opłaty miesięcznej. 16. W przypadku, gdy wykonawca nie uruchomi usługi w ciągu 1 miesiąca od daty zawarcia umowy zamawiającemu przysługuje prawo wypowiedzenia umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy i obciążenia wykonawcy karą umowną w wysokości 20% wynagrodzenia należnego wykonawcy w całym okresie obowiązywania umowy. 17. Termin realizacji usługi: 1) Termin instalacji łącza: od dnia uzyskania zgody zarządcy budynku, nie później jednak niż 60 dni od daty zawarcia umowy; 2) Termin realizacji usługi: do 3 dni od daty instalacji łącza do dnia 28 lutego 2020 roku. Postanowienia dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, która będzie zawierać następujące istotne dla stron postanowienia: 1) lokalizacja oraz parametry techniczne usługi, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) termin realizacji usługi, zgodny z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) za dzień uruchomienia usługi uznaje się datę podpisania protokołu instalacji; 4) opłaty z tytułu świadczenia usługi, w tym wysokość opłaty za miesięczny abonament za usługę, opłatę za instalację i aktywację usługi; 5) klauzula, że wynagrodzenie płatne miesięcznie z góry w terminie wskazanym przez wykonawcę w fakturze VAT. Ponadto wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamawiającemu faktury w terminie 14 dni przed upływem terminu płatności wskazanego na fakturze. W przypadku nie doręczenia przez wykonawcę faktury w wyżej wymienionym terminie, zamawiający dokona płatności w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. Wraz z pierwszą fakturą wykonawca doręczy Zamawiającemu protokoły z instalacji podpisane przez wykonawcę i upoważnionych przedstawicieli zamawiającego; wykonawca zobowiązany jest doręczać faktury na dziennik podawczy do siedziby zamawiającego w Krakowie, przy ul. Józefińskiej 14, z tym jednak zastrzeżeniem, że dokumenty rozliczeniowe winny być wystawiane na podmiot: Gmina Miejska Kraków z siedzibą w Krakowie (kod pocztowy: 31-004) Plac Wszystkich Świętych 3-4, numer NIP 6761013717, numer REGON 351554353 (nabywca/strona umowy); (odbiorca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków); 6) czas usunięcia awarii, zgodny z postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 7) gwarancja dostępności i jakości usług, zgodna z postanowieniami niniejszej istotnych warunków zamówienia; 8) zapisy dotyczące wypowiedzenia umowy, stanowiące, że wykonawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy zamawiający narusza przepisy prawa w związku z korzystaniem z usługi, albo korzysta z identyfikatora lub hasła, które nie zostały przydzielone w ramach świadczenia usługi. Zamawiający może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez wykonawcę postanowień umowy. Za naruszenie postanowień umowy strony będą uważały w szczególności realizację usług niezgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów w przypadku nie uruchomienia usługi w przeciągu miesiąca od daty podpisania umowy. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze Stron, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego; 9) zapisy zastrzegające prawo zamawiającego odstąpienia od umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w przypadku nie uruchomienia usługi w terminie, o którym mowa w ust. 17. 10) zapisy zastrzegające prawo zamawiającego do odstąpienia od umowy w części w przypadku, gdy na skutek zmiany miejsca realizacji zamówienia, o której mowa w pkt. 12 poniżej wykonawca nie będzie mógł świadczyć usługi dostępu do Internetu w nowej lokalizacji o parametrach tożsamych z lokalizacją, w której świadczył usługę dotychczas. 11) zapisy dotyczące kar umownych stanowiące, że wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne: w wypadku każdej awarii przekraczającej 24 godziny, zamawiający obciąży wykonawcę kara umowną w wysokości określonej w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia za każde rozpoczęte 24 godziny opóźnienia; w przypadku przekroczenia wartości dostępności usługi wykonawca zwolni zamawiającego z całości miesięcznych opłat abonamentowych za łącze; za każdy dzień opóźnienia w uruchomieniu usługi wykonawca zwolni zamawiającego z 30% miesięcznej opłaty abonamentowej za łącze. Za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, zamawiający naliczy wykonawcy karę umowną w wysokości 30% wartości umowy. Zamawiający obciąży wykonawcę karą umowną w wysokości 30% opłaty abonamentowej za każde rozpoczęte 24 godziny opóźnienia. Kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Zamawiający nie naliczy kar umownych w przypadku, gdy opóźnienie jest następstwem działania siły wyższej. 12) zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia przez strony zmian w umowie stanowiące, że: strony przewidują możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: warunków płatności; wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpią zmiany przepisów podatkowych w zakresie świadczonych usług, których ani zamawiający ani wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili sporządzania oferty i zawarcia umowy; miejsca realizacji zamówienia w przypadku zmian organizacyjnych, powodujących konieczność uruchomienia usługi w innej lokalizacji niż wskazana w umowie; zwiększenia przepływności łącza; zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest - pod rygorem nieważności - taka zmiana umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla zamawiającego. Nie dotyczy to sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach