Gmina Bojanów ogłasza przetarg
- Adres: 37-433 Bojanów, ul. Parkowa 5
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 8708326 , fax. 15 8708326
- Data zamieszczenia: 2014-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojanów
ul. Parkowa 5 5
37-433 Bojanów, woj. podkarpackie
tel. 15 8708326, fax. 15 8708326
REGON: 00053329700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług doradztwa podatkowego w zakresie odzyskiwania podatku VAT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego podstawowej usługi prawniczej polegającej na zastępstwie procesowym, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa procesowego, w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług (VAT) oraz w innych powiązanych z nim postępowaniach, jak również doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, mającym charakter pomocniczy wobec powyższej podstawowej usługi prawniczej, obejmującym analizę zasadności podniesienia przez Zamawiającego możliwych roszczeń ukierunkowanych na optymalizację rozliczeń VAT. Zakres zamówienia obejmuje dwa etapy: diagnostyczny i wdrożeniowy. W pierwszym etapie Wykonawca zidentyfikuje najważniejsze, obszary możliwej optymalizacji rozliczeń podatku VAT i możliwości osiągnięcia oszczędności podatkowych z tego tytułu. Etap diagnostyczny zostanie zakończony przedstawieniem Zamawiającemu zwięzłego pisemnego raportu, który będzie zawierał rekomendacje umożliwiające Zamawiającemu podjęcie decyzji o wdrożeniu zaproponowanych przez Wykonawcę rozwiązań. W ramach drugiego etapu Wykonawca będzie prowadził działania zmierzające do zrealizowania oszczędności we wskazanych w Raporcie obszarach rozliczeń podatku VAT dokonywanych przez Zamawiającego, tj. do odzyskania kwot podatku VAT w ramach odpowiedniej procedury. Wdrożenie zidentyfikowanych możliwości optymalizacyjnych będzie każdorazowo uzależnione od akceptacji Zamawiającego. Przez wykonanie zamówienia strony uznają prawomocne zakończenie wszystkich postępowań podatkowych objętych powyższym zakresem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- EZ/215/20/2015 Świadczenie usług w zakresie doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego
Dodano: 2015-02-11 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych dla Urzędu Miasta Tarnobrzeg. Świadczenie usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w godz. pracy Urzędu tj. od 7.30-15.30
Dodano: 2011-11-28