Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych dla Urzędu Miasta Tarnobrzeg. Świadczenie usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w godz. pracy Urzędu tj. od 7.30-15.30

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych dla Urzędu Miasta Tarnobrzeg. Świadczenie usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w godz. pracy Urzędu tj. od 7.30-15.30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zadanie nr 1 Świadczenie usług prawnych odbywać się będzie w wymiarze 18 godzin tygodniowo w dniach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego przez osobę, która została wskazana w wykazie osób - załącznik nr 5 posiadającą uprawnienia adwokackie i spełniającą wszystkie warunki z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.). W pozostałym czasie Wykonawca musi pozostawać do dyspozycji Zamawiającego poprzez kontakt mailowy i telefoniczny, a w wyjątkowych sytuacjach poprzez osobiste wstawiennictwo. Zadanie nr 1 obejmuje obsługę: Biura Obsługi Interesantów Wydziału Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Wydziału Edukacji, Zdrowia, Kultury i Sportu Wydziału Organizacyjnego Urzędu Stanu Cywilnego Biura Rady Miasta Kancelarii Prezydenta Miasta Straży Miejskiej Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz stanowisk samodzielnych Miejskiego Rzecznika Konsumentów Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych a także : Obsługa sesji Rady Miasta Tarnobrzeg Opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów aktów prawnych oraz projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady Miasta Tarnobrzega. Sprawowanie obsługi prawnej Zastępcy Prezydenta oraz  świadczenie  pomocy  prawnej  Naczelnikom   Wydziałów i pracownikom zatrudnionym na stanowiskach samodzielnych poprzez udzielanie porad prawnych, wydawanie opinii, a także wyjaśnień w zakresie stosowania prawa. Występowanie  w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym, arbitrażowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi. Zapewnienie Radzie Miasta w niezbędnym zakresie pomocy prawnej związanej z działalnością rad osiedlowych. Opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez Gminę, Tarnobrzeg - miasto na prawach powiatu i Urząd Miasta. Nadzór nad  stosowaniem  przepisów KPA w wyznaczonych Wydziałach i jednostkach równorzędnych. Załatwianie  spraw  terminowo   i   zgodnie   z  obowiązującymi przepisami prawa. Przejawianie troski o ochronę mienia Urzędu. Stałe pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych Zabezpieczenie przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub wykorzystaniem przez osoby nie uprawnione informacji zawierających dane osobowe. 2.Zadanie nr 2 a) Świadczenie usług prawnych odbywać się będzie w wymiarze 18 godzin tygodniowo w dniach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego przez osobę, która została wskazana w wykazie osób - załącznik nr 5 posiadającą uprawnienia adwokackie i spełniającą wszystkie warunki z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.). W pozostałym czasie Wykonawca musi pozostawać do dyspozycji Zamawiającego poprzez kontakt mailowy i telefoniczny, a w wyjątkowych sytuacjach poprzez osobiste wstawiennictwo. Zadanie nr 2 obejmuje obsługę: Wydziału Budżetu i Finansów Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji Wydziału Rozwoju Miasta i Funduszy Pomocowych Wydziału Spraw Komunalnych i Środowiska Wydziału Komunikacji Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz stanowisk samodzielnych Audytor Wewnętrzny a także : Obsługa sesji Rady Miasta Tarnobrzeg Opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów aktów prawnych oraz projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady Miasta Tarnobrzega. Sprawowanie obsługi prawnej Zastępcy Prezydenta oraz  świadczenie  pomocy  prawnej  Naczelnikom   Wydziałów i pracownikom zatrudnionym na stanowiskach samodzielnych poprzez udzielanie porad prawnych, wydawanie opinii, a także wyjaśnień w zakresie stosowania prawa. Występowanie  w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym, arbitrażowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi. Zapewnienie Radzie Miasta w niezbędnym zakresie pomocy prawnej związanej z działalnością rad osiedlowych. Opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez Gminę, Tarnobrzeg - miasto na prawach powiatu i Urząd Miasta. Nadzór nad  stosowaniem  przepisów KPA w wyznaczonych Wydziałach i jednostkach równorzędnych. Załatwianie  spraw  terminowo   i   zgodnie   z  obowiązującymi przepisami prawa. Przejawianie troski o ochronę mienia Urzędu. Stałe pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych Zabezpieczenie przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub wykorzystaniem przez osoby nie uprawnione informacji zawierających dane osobowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach