Przetargi.pl
Świadczenie usług doradczych w zakresie public relations

"Przewozy Regionalne" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-414 Warszawa, ul. Wileńska 14a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 783 830 384, 22 474 47 44 , fax. 22 473 34 22, 22 474 40 39
  • Data zamieszczenia: 2011-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o.
    ul. Wileńska 14a 14a
    03-414 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 783 830 384, 22 474 47 44, fax. 22 473 34 22, 22 474 40 39
    REGON: 01731971900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług doradczych w zakresie public relations
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie public relations. Public relations oznacza nawiązywanie i utrzymywanie wzajemnie korzystnych relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego, a także wszelką działalność zmierzającą do uzyskania korzystnego publicity i wizerunku medialnego dotyczącego zarówno Spółki Przewozy Regionalne, jak i świadczonych przez nią usług. Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej (Klienci, Właściciele, partnerzy biznesowi, media) i komunikacji wewnętrznej (Pracownicy Centrali oraz Pracownicy 14 Zakładów Spółki) 2)Wykonawcy zakwalifikowani do udziału w postępowaniu otrzymają zaproszenie do składania ofert wstępnych oraz specyfikacje istotnych warunków zamówienia. 3)Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany w trakcie negocjacji z wykonawcami, którzy złożą oferty wstępne spełniające wymagania Zamawiającego. Po negocjacjach Zamawiający dokona ewentualnego uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji Wykonawcy na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia zaproponują najkorzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom określonym w kolejnych dokumentach postępowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794162000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający zażąda od Wykonawców, zaproszonych do złożenia ofert wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja działalności w zakresie public relations na zadany przez Zamawiającego temat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną