Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8641840 lub 73 , fax. 046 8641871
- Data zamieszczenia: 2011-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65 65
96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
tel. 046 8641840 lub 73, fax. 046 8641871
REGON: 75015199400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sochaczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa oryginalnych tuszy i tonerów do drukarek atramentowych i laserowych, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2011 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2011 roku oryginalnych tuszy i tonerów do drukarek i laserowych, kserokopiarek oraz faksów do siedziby Starostwa Powiatowego przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 w Sochaczewie, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej określającej ilościowo - asortymentową stronę zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawców materiałów regenerowanych oraz zamienników. Specyfikacja techniczna stanowi integralną część SIWZ. 2. Tusze i tonery będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy pocztą, faksem lub zgłoszonych telefonicznie. Wykonawca będzie dostarczał tusze i tonery własnym środkiem transportu (bądź za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm) do siedziby Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, zlokalizowanego w Sochaczewie przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ. 2. Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert - do dnia 28 stycznia 2011 roku, do godz. 12.00. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zmianami). Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego. Nr konta: 81 9283 0006 0011 2732 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 221 w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-07-15 - Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, znak sprawy: AZP-2401-02/2016
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów dla GDDKiA.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia 07.06.2016r. materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz faksów.
Dodano: 2016-04-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę tonerów do drukarek, faksów, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-03-11 - Przetarg nieograniczony w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów
Dodano: 2016-02-15