Przetargi.pl
Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzgm.katowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi: - deratyzacji, - dezynsekcji, - dezynfekcji i dezodoryzacji, - usuwania gniazd owadów np. os, szerszeni lub przeniesienie w inne miejsce gniazd pszczół lub trzmieli, - dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie, - dezynfekcji i dezodoryzacji po zalaniu nieczystościami ciekłymi, - usuwania martwych ptaków (gołębi i nieczystości po nich wraz z utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją), - usuwania z lokali porzuconych przez użytkowników produktów żywnościowych wraz ze sprzętami w których były przechowywane i uległy zepsuciu, ich wywóz i utylizacja oraz przeprowadzenie w razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia, zlecane przez Zamawiającego i wykonywane w: - nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego, - lokalach zarządzanych przez Zamawiającego, a znajdujących sie w nieruchomościach zarządzanych przez inne podmioty (w szczególności przez wspólnoty mieszkaniowe), - nieruchomościach oddanych Zamawiającemu do zabezpieczenia, które nie są zarządzane przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o wystawiane pisemne zlecenia Zamawiającego (wzór zlecenia stanowi załącznik nr 1 do umowy) w następujących trybach: a) okresowy - obejmujący deratyzację obowiązową wykonywaną 2 razy w roku, b) doraźny - obejmujący wszystkie rodzaje usług, wynikający z bieżących potrzeb Zamawiającego, c) awaryjny – wynikający z nieprzewidzianych sytuacji w nagłych przypadkach stwarzających zagrożenie dla zdrowia mieszkańców, szczególnie dla dzieci, osób starszych oraz o osłabionym układzie odpornościowym, w przypadku zaistnienia zagrożenia epidemiologicznego lub w sytuacjach w wyniku których powstać mogą znaczne straty materialne lub finansowe. 3. Deratyzacja okresowa przeprowadzana będzie we wszystkich nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego, natomiast pozostałe usługi przeprowadzane będą w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb np. dezynsekcja, dezynfekcja i dezodoryzacja w ramach praktyki higienicznej i zwalczania szkodników sanitarnych w lokalach i obiektach zarządzanych przez KZGM, (dezynfekcja po zalaniu nieczystościami płynnymi, usuwanie nieczystości po gołębiach, usuwanie gniazd owadów, dezynsekcja,dezynfekcja i dezodoryzacja nieruchomości po zgonie najemcy itp.). Świadczenie usług w trybie okresowym realizowane będzie wiosną i jesienią, w terminach określonych corocznie w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Katowice w sprawie przeprowadzania akcji odszczurzania na terenie miasta Katowice. Świadczenie usług w trybie doraźnym realizowane będzie w terminie do 3 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę, pisemnego zlecenia faxem lub e-mailem. Natomiast w przypadku konieczności wykonania usługi w czasie krótszym niż w trybie określonym powyżej, usługi realizowane będą w trybie awaryjnym tzn. przez 24 h na dobę, przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym do realizacji zadań wynikających z trybu awaryjnego Wykonawca zobowiązany jest przystąpić w czasie do 3 godzin od przekazanego przez Zamawiającego telefonicznie, e-mailem lub faksem zgłoszenia. 4. Orientacyjne powierzchnie i ilości obejmujące wykonanie poszczególnych usług w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące): deratyzacja obowiązkowa - 72 000 m2, deratyzacja doraźna - 25 000 m2, dezynsekcja doraźna - 50 000 m2, dezynfekcja i dezodoryzacja doraźna - 30 000 m2, usuwanie gniazd owadów lub przeniesienie ich w inne miejsce - 40 szt., dezynfekcja i dezynsekcja po zgonie - 15 000 m2, dezynfekcja i dezodoryzacja po zalaniu nieczystościami ciekłymi - 3 000 m2, usuwanie martwych ptaków i nieczystości po nich wraz z utylizacją, dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją - 1 500 m2, usuwanie produktów żywnościowych wraz ze sprzętami, w których były przechowywane i uległy zepsuciu, ich wywóz i utylizacja - 4 000 m2, awaryjne usunięcie gniazd owadów lub ich przeniesienie w inne miejsce - 15 sztuk, awaryjne wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie - 5 000 m2 - awaryjne wykonanie deratyzacji gryzoni stanowiących zagrożenie dla zdrowia ludzkiego, a także wyrządzających znaczne straty materialne i finansowe - 5 000 m2, awaryjne usuwanie martwych ptaków i nieczystości po nich wraz z utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją - 1 500 m2, awaryjne wykonanie dezynfekcji i dezodoracji po zalaniu nieczystościami ciekłymi - 1 500 m2, awaryjne usuwanie produktów żywnościowych wraz ze sprzętami, w których były przechowywane i uległy zepsuciu, ich wywóz i utylizacja - 2 000 m2, awaryjne przeprowadzenie dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji pomieszczeń, z których usunięte zostały zepsute produkty żywnościowe - 2 000 m2. 5. Zamawiający informuje, że posiada ok. 700 budynków (piwnic) przeznaczonych do deratyzacji obowiązkowej. Ponadto w okresie 10 miesięcy w 2018 r. liczba: - deratyzacji doraźnych wyniosła 35 zabiegów na powierzchni 6.945,00 m², - dezynsekcji wyniosła 64 zabiegi na powierzchni 25.025,00 m², - dezynfekcji wyniosła 15 zabiegów na powierzchni 6.234,00 m², - dezynsekcji i dezynfekcji po zgonie wyniosła 14 zabiegów na powierzchni 1.564,00 m², - dezynfekcji po zalaniu nieczystościami ciekłymi wyniosła 5 zabiegów na powierzchni 540,00 m², - usuwania nieczystości po gołębiach wyniosła 7 zabiegów na powierzchni 320,00 m² , - usuwania lub przeniesienia gniazd owadów wyniosła 16 zabiegów, ilość 16 szt. gniazd. Zamawiający informuje, że w ww. okresie wykonano awaryjnie: - dezynfekcję i dezynsekcję po zgonie – 1 zabieg, - deratyzację - 1 zabieg, - dezynsekcję - 1 zabieg. 6. Z uwagi za specyfikę zamówienia i jego zakres Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. Prawo opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu/ilości poszczególnych usług w ramach przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy, które może skutkować zmniejszeniem lub zwiększeniem o 20% wartości przedmiotu umowy obliczonej na podstawie przewidzianych powyżej ilości, w szczególności w związku ze: 1) zmianą liczby m² powierzchni nieruchomości, w których wykonywane sa usługi w przypadku np. oddania lub objęcia do zarządzania nieruchomości przez KZGM w Katowicach, 2) zmianą ilości poszczególnych usług będących przedmiotem umowy tj.: a) deratyzacji, b) dezynsekcji, c) dezynfekcji i dezodoryzacji, d) usuwania gniazd owadów np. os i szerszeni lub przeniesienie w inne miejsce gniazd pszczół lub trzmieli, e) dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie, f) dezynfekcji i dezodoryzacji po zalaniu nieczystościami ciekłymi, g) usuwania martwych ptaków i nieczystości po nich wraz z utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją, i) usuwania z lokali porzuconych przez użytkowników produktów żywnościowych wraz ze sprzętami w których były przechowywane i uległy zepsuciu, stwarzając zagrożenie epidemiologiczne, ich wywóz i utylizacja oraz przeprowadzenie w razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego. Ceny jednostkowe prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całego prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90921000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach