Przetargi.pl
Usługa dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w budynkach oraz terenach administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2608652, 2608619 , fax. 322 642 767
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Tysiąclecia 20
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2608652, 2608619, fax. 322 642 767
    REGON: 27151887600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w budynkach oraz terenach administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy wykaz z szacunkowymi ilościami powierzchni oraz ilościami trutek do wykonania usług został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Stanowi on podstawę do wyliczenia ceny oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Przedmiotowe usługi świadczone będą według potrzeb Zamawiającego na jego każdorazowe zlecenie, w którym zostanie przez niego ściśle określone miejsce i wyznaczona przez niego powierzchnia (m.in. mogą to być pojedyncze pomieszczenia). Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 2 i 2a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zaś jego uszczegółowienie stanowi Formularz cenowy - załączniki nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia stosownych czynności (wykonania usługi) niezwłocznie po powiadomieniu telefonicznym lub drogą elektroniczną, jednak nie później niż max do 72h od momentu zgłoszenia telefonicznego na wskazany nr telefonu lub adres e-mail. Wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty dojazdu, a w szczególności koszty użycia przez Wykonawcę materiałów (w tym użyte środki i preparaty) Wykonawca wkalkuluje w cenę usługi. Ilości przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych usług nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Zamawiający wymaga, aby osobby wykonujące czynności związane z realizacją usługi, tj. dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na cały etat, przez cały czas trwania umowy. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego. W terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy Wykonawca / podwykonawca przekaże Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub w przypadku, kiedy Wykonawca będzie osobiście wykonywał czynności, o których mowa w ust. 1, Oświadczenie o osobistym wykonywaniu usług. Wykaz/ oświadczenie stanowi załącznik do umowy. Wykaz, o którym mowa w pkt. 4.2. powinien zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności wykonywanycg przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/podwykonawcy. Wraz z wykazem należy złożyć pisemne oświadczenia wykazanych osób, potwierdzające fakt ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę lub kopię dokumentów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, zanonimizowaną lub zaświadczenie właściwegi oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubepieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę/podwykonawcę do przedłożenia wykazu osób, w celu weryfikacji realizacji obowiązku zatrudnienia w każdym czasie, na odrębne żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni roboczych. Anonimizacja umów o pracę oraz dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, powinna zostać przeprowadzona w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, usunięcia z umów o pracę danych osobowych pracowników w szczególności: adresów, nr Pesel pracowników). Informacje w postaci daty zawarcia umowy i rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zweryfikowania. Wykonawca zobowiązuje się poinformować osoby, których oświadczenia stanowią załącznik do Wykazu o powierzeniu ich danych osobowych (imienia i nazwiska) Zamawiającemu i o przetwarzaniu tych danych (w szczególności poprzez przechowywanie i utrwalanie) przez Zamawiającego w celu realizacji niniejszej umowy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykazanych w Wykazie osób zatrudnionych, Zamawiający ma możliwość zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90921000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23). Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 7.7. SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach