Przetargi.pl
Świadczenie usług ciągłego bilansu kompetencji w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu".

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ciągłego bilansu kompetencji w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług ciągłego bilansu kompetencji w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu" (Umowa o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z085/17-00) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany załączniku nr 2 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do Siwz). 3. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług bilansu kompetencji dla wszystkich uczestników Projektu, w tym: 1) Przeprowadzenie ok. 2700 ankiet pomiarowych - co najmniej po 2 (dwie) na każdego uczestnika projektu, pierwsza w formie pre-testu, druga - post-testu. Każda z ankiet zawierać będzie co najmniej 20 pytań, w tym 5 o charakterze określającym kryteria ogólne grupy docelowej (np. wiek, płeć, rok i charakter studiów), oraz po 5 pytań merytorycznych odnoszących się do zestawów kompetencji rozwijanych przez uczestników w ramach projektu, podczas jego trwania. 2) Przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych dla każdego kursu, w celu monitorowania postępów uczestników w ramach projektu na bieżąco. Każda ankieta będzie złożona z 5 pytań dotyczących oceny przydatności zrealizowanego materiału oraz jakości prowadzenia zajęć. 3) W wymienionych w ppkt. 1 i 2 ankietach znajdą się pytania pozwalające na dokonywanie modyfikacji w programie rozwojowym (zmienianie programu kursów i szkoleń) po wskazaniu przez uczestników preferowanych form wsparcia oraz określeniu przez nich tematyki, w jakiej chcieliby podnosić kompetencje w przyszłości. 2. Do zrealizowania podjętych zadań przewiduje się konieczność: 1) Zapewniania abonamentu na internetowej platformie ankietowej na czas trwania projektu, 2) Regularnego kontaktowania się osoby przygotowującej ankiety z koordynatorami modułów projektowych, w celu przygotowania treści ankietowych dotyczących kompetencji zawodowych, 3) Pozyskania od każdej osoby prowadzącej zajęcia skryptu zawierającego program, cele oraz kompetencje rozwijane w ramach kursu. 3. Liczba osób biorących udział w bilansie: maksymalnie 1500 osób. 79311300-0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach