Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
- Data zamieszczenia: 2019-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Wybrzeże L.Pasteura 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ciągłego bilansu kompetencji w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług ciągłego bilansu kompetencji w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu" (Umowa o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z085/17-00) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany załączniku nr 2 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do Siwz). 3. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług bilansu kompetencji dla wszystkich uczestników Projektu, w tym: 1) Przeprowadzenie ok. 2700 ankiet pomiarowych – co najmniej po 2 (dwie) na każdego uczestnika projektu, pierwsza w formie pre-testu, druga – post-testu. Każda z ankiet zawierać będzie co najmniej 20 pytań, w tym 5 o charakterze określającym kryteria ogólne grupy docelowej (np. wiek, płeć, rok i charakter studiów), oraz po 5 pytań merytorycznych odnoszących się do zestawów kompetencji rozwijanych przez uczestników w ramach projektu, podczas jego trwania. 2) Przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych dla każdego kursu, w celu monitorowania postępów uczestników w ramach projektu na bieżąco. Każda ankieta będzie złożona z 5 pytań dotyczących oceny przydatności zrealizowanego materiału oraz jakości prowadzenia zajęć. 3) W wymienionych w ppkt. 1 i 2 ankietach znajdą się pytania pozwalające na dokonywanie modyfikacji w programie rozwojowym (zmienianie programu kursów i szkoleń) po wskazaniu przez uczestników preferowanych form wsparcia oraz określeniu przez nich tematyki, w jakiej chcieliby podnosić kompetencje w przyszłości. 2. Do zrealizowania podjętych zadań przewiduje się konieczność: 1) Zapewniania abonamentu na internetowej platformie ankietowej na czas trwania projektu, 2) Regularnego kontaktowania się osoby przygotowującej ankiety z koordynatorami modułów projektowych, w celu przygotowania treści ankietowych dotyczących kompetencji zawodowych, 3) Pozyskania od każdej osoby prowadzącej zajęcia skryptu zawierającego program, cele oraz kompetencje rozwijane w ramach kursu. 3. Liczba osób biorących udział w bilansie: maksymalnie 1500 osób. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną