Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 49
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 782 35 11 , fax. 71 782 35 12
- Data zamieszczenia: 2013-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
ul. Strzegomska 49 49
53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 782 35 11, fax. 71 782 35 12
REGON: 02142443600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cis.wroclaw.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług cateringowych oraz sukcesywna dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług cateringowych oraz sukcesywna dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Przedmiot zamówienia określony w punkcie 1 składa się z 2 części, realizowanych w okresach II-V 2013, VII-X 2013, XII 2013-III 2014, V-VIII 2014, X 2014 - I 2015, III-VI 2015. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI: Część I - Przygotowanie i dostawa ciepłych posiłków dla uczestników projektu Centrum Aktywnych a) Przedmiotem części I zamówienia jest przygotowanie i dostawa ciepłych posiłków składających się z zupy i drugiego dania z dodatkiem warzywnym (surówki) oraz sok lub kompotu o następujących gramaturach: ziemniaki lub zamiennik: ryż, kasza, makaron - minimum 300g, mięso lub ryba - minimum 150g, surówka - minimum 150g, kompot lub sok - minimum 250ml, zupa - minimum 300g. b) Posiłki powinny zostać przygotowane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i normami sanitarnymi żywienia zbiorowego. Muszą też być sporządzone ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki powinny być wykonane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, bez użycia produktów typu instant oraz gotowych produktów garmażeryjnych. c) Wykonawca powinien uwzględnić możliwość dostawy posiłków zgodnie z dietą wegetariańską na życzenie Zamawiającego. Posiłek wegetariański powinien stanowić równowartość ceny jednego posiłku oraz stanowić posiłek dwudaniowy. d) Posiłki muszą być przyrządzone w dniu podania i mieć odpowiednią temperaturę, wymaganą dla posiłków obiadowych (t.j. minimum 85 stopni C). e) Posiłki i sposób ich przygotowania powinny być zgodne z odpowiednimi warunkami higieniczno-sanitarnymi oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 136, poz. 914). f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany ciepłego posiłku na suchy prowiant (bułka z szynką lub serem, drożdżówka, soczek lub woda mineralna, owoc) i stanowić równowartość jednego posiłku. Produkty te muszą być świeże, dobre jakościowo, poporcjowane i zapakowane dla każdego uczestnika. g) Terminy i miejsce dostawy posiłków: codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych, wolnych od pracy) o godzinie 14.30 (lub innej - po uzgodnieniu z Zamawiającym) do siedziby Zamawiającego lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości maksymalnie 15 kilometrów od jego siedziby. h) Wykonawca zobowiązany jest codziennie w obecności pracownika zamawiającego wydać uczestnikom projektu posiłki. i) okres realizacji zamówienia: II-V 2013, VII-X 2013, XII 2013-III 2014, V-VIII 2014, X 2014 - I 2015, III-VI 2015 j) minimalna ilość posiłków każdego dnia: 5 sztuk. Maksymalna ilość posiłków każdego dnia: 30 sztuk. Maksymalna ilość posiłków przez okres realizacji umowy: 15 120 posiłków. k) Wykonawca zostanie każdorazowo poinformowany telefonicznie przez pracownika Zamawiającego o ilości posiłków na dany dzień najpóźniej do godziny 10.00. l) Posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych, które zapewniają utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadają odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny lub w inny pojemnikach, naczyniach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury. m) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt. n) Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadków pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Zamykane pojemniki na posiłki i odpady stanowią własność Wykonawcy. o) Zamykane pojemniki na posiłki i odpady po obiadach będą zabierane wraz z pojemnikami w dniu dostawy posiłków, maksymalnie do godz. 15.30. p) Posiłki powinny być przewożone samochodem dostawczym dopuszczonym przez SANEPID do przewozu posiłków. q) Dysponenci i kierowcy muszą posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu i odzież ochronną. r) Za ewentualne uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. sanitarnej, wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą mandaty lub kary, odpowiada Wykonawca. s) Cena posiłków winna zawierać również koszt dowozu posiłków oraz koszt naczyń i sztućców. Wykonawca zadba też o wydawanie, asystowanie podczas konsumpcji posiłków oraz o czystość pomieszczeń w których wydawane i spożywane będą posiłki (w tym usunięcie resztek). t) Wykonawca przed dostarczeniem posiłków do Placówek pobiera próbki żywności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007 r. (Dz. U. 07.80.545). u) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stosowanych surowców, przebiegu procesów technologicznych oraz norm racji pokarmowych. v) Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. w) Wynagrodzenie za sukcesywne wykonywanie przedmiotu umowy będzie wypłacane Wykonawcy w terminie 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT wraz z zestawieniem ilościowym wydanych w każdym dniu miesiąca posiłków, za każdy miesiąc świadczonej usługi osobno. x) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wystąpić z propozycją wcześniejszego rozliczenia obiadów wydanych w danym miesiącu. y) Posiłki serwowane będą zgodnie z poniższym jadłospisem: TYDZIEŃ I: PONIEDZIAŁEK - Rosół z makaronem (na wywarze z kurczaka), Ziemniaki, udko z kurczaka smażone, bukiet surówek; WTOREK - Żurek z jajkiem, Ziemniaki, karkówka smażona, bukiet surówek; ŚRODA - Zupa ogórkowa, Kasza gryczana, gulasz wieprzowy, bukiet surówek; CZWARTEK - Kapuśniak Ziemniaki, kotlety mielone, bukiet surówek; PIĄTEK - Barszcz czerwony, Ryż z sosem grzybowym, 2 krokiety z kapustą i grzybami, bukiet surówek; TYDZIEŃ II: PONIEDZIAŁEK - Zupa pieczarkowa Placek po węgiersku, bukiet surówek; WTOREK - Zupa grochowa, Spaghetti bolognese, bukiet surówek; ŚRODA - Zupa pomidorowa z makaronem, Ziemniaki, kotlet schabowy, bukiet surówek; CZWARTEK - Rosół z makaronem (na wywarze z kurczaka), Kluski śląskie z sosem pieczeniowym, devolay; PIĄTEK - Zupa jarzynowa , Ziemniaki, filet z mintaja, bukiet surówek. Część II - Dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych a) Dostawa poczęstunku odbywać się w miesięcznych, najpóźniej do 5 dnia danego miesiąca przez okres 24 miesięcy w następujących okresach: II-V 2013, VII-X 2013, XII 2013-III 2014, V-VIII 2014, X 2014 - I 2015, III-VI 2015 b) Poczęstunek dla uczestników projektu na okres jednego miesiąca (dalej: pakiet miesięczny) powinien zawierać minimum: - 65 kg ciastek mix w opakowaniach 1kg lub 2 kg (ciastka typu: rurki waflowe z nadzieniem, kruche z cukrem, ciastka w polewie czekoladowej, biszkopt z galaretką, wafle o różnych smakach, herbatniki, itp.) - 30 opakowań kawy rozpuszczalnej po 200g, skład 100% kawy naturalnej - 10 opakowań kawy mielonej w opakowaniu 500g - 15 opakowań herbaty czarnej ekspresowej (mieszanka herbat czarnych) po 100 torebek - 15 opakowań herbaty owocowej po 20 torebek - 15 opakowań herbaty zielonej liściastej w opakowaniach minimum 100g - 60 litrów mleka UHT 2%, opakowanie 1 l - 18 kg cukru białego sypkiego w opakowaniach papierowych po 1 kg - 1200 sztuk łyżeczek plastikowych do kawy lub herbaty, - 130 litrów wody mineralnej, w tym 80 litrów wody mineralnej niegazowanej i 50 litrów wody mineralnej gazowanej, w opakowaniach plastykowych o pojemności min. 1,5 l. Dostarczany produkty muszą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu usług cateringowych (w ciągu trzech ostatnich lat)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.cis.wroclaw.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa transportu posiłków z kuchni przy ul. Traugutta 57/59 we Wrocławiu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów, dostaw posiłków do rozdzielni oraz ich rozdział na poszczególne oddziały szpitala - nr sprawy: EA/15/2016
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie kompleksowej usługi cateringowej podczas organizowanych przez Zamawiającego imprez biegowych pn. 4. PKO Nocny Wrocław Półmaraton oraz 34. PKO Wrocław Maraton.
Dodano: 2016-03-22 - Usługa cateringowa podczas spotkań informacyjnych i warsztatów, w tym m.in. w ramach Programu Interreg V-A RCz-PL DU-Z.272.10.2016
Dodano: 2016-02-24 - świadczenie usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja ekonomii społecznej w województwie dolnośląskim współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 w podziale na 6 zadań.
Dodano: 2016-02-11 - Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-01-28 - Świadczenie usług cateringowych wraz z wynajmem sal na potrzeby przeprowadzenia spotkań w ramach projektu pn. Koordynacja ekonomii społecznej w województwie dolnośląskim współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Os priorytetowa 9 Włączenie Społeczne, Działanie 9.4 Wspieranie gospodarki społecznej
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa posiłków dla Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2015-11-16 - Świadczenie usług cateringowych na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska
Dodano: 2015-11-03 - Usługa cateringowa wraz z wynajmem sali podczas organizacji dwóch jednodniowych warsztatów szkoleniowych dla beneficjentów PROW 2014-2020 (nr DU-Z.272.106.2015)
Dodano: 2015-10-22