Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
- Data zamieszczenia: 2015-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
ul. Przy Rondzie 5 5
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
REGON: 14058042800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług cateringowych na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w trakcie szkoleń organizowanych przez Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w siedzibach sądów i prokuratur w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w trakcie szkoleń organizowanych przez Ośrodek Szkoleń Ustawicznych i Współpracy Międzynarodowej Krajowej Szkoły w siedzibach sądów i prokuratur w Szczecinie. Przez świadczenie usług cateringowych rozumie się usługę zorganizowania bufetu kawowego wg opisu w: Dostępne bez ograniczeń od początku szkolenia do zakończenia szkolenia - tzw. bufet ciągły: kawa naturalna typu Jacobs (lub równoważny) z ekspresu lub zaparzacza oraz mleczko/śmietanka herbata w saszetkach typu Lipton (lub równoważny) w trzech smakach: herbata czarna, zielona, owocowa i wrzątek w oznaczonych termosach oraz dodatki: świeża cytryna w plastrach, cukier biały i brązowy w saszetkach woda mineralna niegazowana na I PRZERWIE (godziny wskazane w programie szkolenia): różne rodzaje ciastek - 5 szt./os., w tym co najmniej: 3 szt. ciastek typu: delicja, markiza i wafel oraz 2 szt. ciastka typu: kruche na II PRZERWIE (godziny wskazane w programie szkolenia): różne rodzaje ciastek kruchych - 3 szt./os. kanapki dekoracyjne (tartinki) 5 szt. na 1 osobę (każda po ok. 60 g) wg opisu: kanapki na dwóch rodzajach pieczywa: pszennym i razowym, z masłem oraz w przynajmniej dwóch wariantach z wykorzystaniem: wysokogatunkowej szynki, różnych rodzajów wysokogatunkowych serów, łososia wędzonego, na bazie smakowych twarożków itp., udekorowane warzywami np.: sałatą, pomidorem, rzodkiewką, świeżym koperkiem, marynatami, oliwkami itp. Przedmiot zamówienia obejmuje również:zapewnienie sprzętu cateringowego w postaci niezbędnej zastawy (białe, porcelanowe filiżanki na kawę oraz herbatę, szklanki na wodę mineralną, sztućce, termosy, podgrzewacze itp.) w zakresie gwarantującym wszystkim uczestnikom skorzystanie z zastawy w trakcie przerw, w tym jej bieżące uzupełnianie, - przygotowanie miejsca serwowania, wyposażenie stołów wykorzystywanych podczas przerw kawowych w białe obrusy, utrzymanie ich na bieżąco w czystości w trakcie każdej z przerw kawowych jak i sprzątaniu po realizacji usługi i wywozie na własny koszt odpadów konsumpcyjnych i produkcyjnych - zapewnienie innych narzędzi niezbędnych do wykonywania zamówienia, jego transport, montaż i demontaż po wykonaniu usługi, - profesjonalną obsługę (w tym zapewnienie osób/osoby odpowiedzialnych za obsługę bufetu). Świadczenie usług będzie odbywało się w miarę potrzeb Zamawiającego, zawsze w dni robocze zazwyczaj w siedzibach sądów i prokuratur w Szczecinie. Każdorazowo Zamawiający będzie potwierdzał drogą mailową miejsce, termin, godziny i liczbę uczestników szkolenia co najmniej na 2 dni robocze przed realizacją zamawianej usługi cateringowej. Podane ilości uczestników są tylko przybliżone i będą potwierdzane każdorazowo po zakończonym naborze na szkolenie. Wartość usługi będzie iloczynem potwierdzonej mailem liczby uczestników na danym szkoleniu i ceny jednostkowej za usługę na określonym szkoleniu podaną przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu szkolenia/konferencji, rezygnacji z części usług w przypadku braku możliwości przeprowadzenia szkolenia lub przyczyn organizacyjnych po stronie Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż szkolenia opisane poniżej są planowane, a terminy realizacji oraz liczba uczestników mogą ulec zmianie. Planowana data Sygnatura szkolenia Planowana ilość uczestników 2015-10-22 K28/I/15 55 2015-10-23 K4/I-P/15/Szczecin/4 61 2015-10-23 K29/I/15 55 2015-10-27 C22/I/15 32 2015-10-30 K4/I-S/15/Szczecin/5 49 2015-11-16 K7/I/15 52 2015-11-17 U2/I/15 52 2015-11-25 K5/I-P/15 62 2015-11-26 K5/I-S/15 62 2015-11-30 K26/I/15 55 2015-12-03 C23/I/15 52 Suma końcowa planowanych uczestników: 587 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zapewnienie sali konferencyjnej, miejsc noclegowych, miejsc parkingowych oraz realizacja usług gastronomicznych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w dniach 2-3 września 2016 r. w Warszawie, w ramach projektu Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-22 - Organizacja kolacji zasiadanej w ramach konferencji Digital Infrastructures for Research 2016 (II)
Dodano: 2016-06-29 - Usługi gastronomiczne świadczone na potrzeby uczestników letnich kursów Szkoły Języka i Kultury Polskiej UJ oraz Obozu dla Młodzieży, w dniach 1-22 lipca 2016 r. oraz 2-16 sierpnia 2016 r
Dodano: 2016-06-07 - Organizacja kolacji zasiadanej w ramach konferencji Digital Infrastructures for Research 2016
Dodano: 2016-05-30 - Organizacja konferencji pod nazwą Europejski Uniwersytet Regionów na rzecz uczenia się przez całe życie poprzez zapewnienie usługi restauracyjnej, cateringowej i noclegowej
Dodano: 2016-05-25 - Zapewnienie miejsc noclegowych, sali konferencyjnej, miejsca na realizację usług gastronomicznych oraz realizacja usług gastronomicznych na potrzeby dwóch realizowanych projektów:Wsparcie szpitali we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki część Program Akredytacji Szpitali współfin. ze środków UE w ramach EFS; Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki współfin. ze środków UE w ramach EFS
Dodano: 2016-05-17 - Organizacja 2 wyjazdów studyjnych
Dodano: 2016-03-02 - Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsc noclegowych, sali konferencyjnej, miejsca na realizację usług gastronomicznych oraz realizacja usług gastronomicznych na potrzeby przeprowadzenia Ogólnopolskiej Konferencji Jakość w Opiece Zdrowotnej w dniach 23-24 maja 2016 r. w Krakowie, której uczestnikami będą przedstawiciele instytucji opieki zdrowotnej w Polsce.
Dodano: 2016-01-28 - Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i żywienia uprawnionych pracowników Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2016-01-11 - Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków klientom MOPS w Oświęcimiu w roku 2016
Dodano: 2015-12-16