Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych na rzecz Departamentu Transportu i Komunikacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2011-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych na rzecz Departamentu Transportu i Komunikacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na rzecz Departamentu Transportu i Komunikacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Zamówienie obejmuje: 1.1 Trzy konferencje/spotkania 1.2 Ilość uczestników każdej konferencji/spotkania do 60 osób, 1.3 Zapewnienie wyżywienia: 1.3.1. menu każdego spotkania/konferencji: a. miniaturowe kanapeczki w 4 rodzajach (pieczywo ciemne i jasne, masło, wędlina - 2 gatunki, ser żółty, łosoś, przybranie), 4 szt./osoba (min. 40g/szt.) b. ciasteczka bankietowe: mini francuskie z jabłkiem, mini babeczki z owocem, 4 szt./osoba (min. 50g/szt.) c. kawa: rozpuszczalna i sypana + śmietanka + cukier (200ml) d. herbata + cytryna + cukier (200ml) e. woda mineralna niegazowana / gazowana (butelka = 250ml), f. soki 100%: pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka (250ml) 1.3.2. ilość napojów każdego rodzaju odpowiednia do liczby zgromadzonych osób, tj. min. 1 filiżanka/os. (napoje gorące), min. 1 szklaneczka/os. napoje zimne. 1.3.3. przygotowanie poczęstunku min. pół godziny przed podaną przez Zamawiającego godziną rozpoczęcia się konferencji/spotkania oraz opróżnienia miejsca konferencji/spotkania z przedmiotów stanowiących usługę cateringową, 1.4. Wykonawca przygotuje i dostarczy na konferencje / spotkania poczęstunek w ilości odpowiedniej dla liczby uczestników. 1.5. Faktyczna ilość osób korzystających z usług cateringowych będzie przekazywana Wykonawcy drogą mailową każdorazowo najpóźniej na dwa dni przed terminem wykonania usługi. 1.6. Miejscem świadczenia usługi jest miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie województwa małopolskiego 1.7. Termin i miejsce poszczególnych konferencji/spotkań Zamawiający poda Wykonawcy drogą mailową każdorazowo najpóźniej na cztery dni przed planowanym jej terminem, 1.8. Poza asortymentem ww. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na każdą konferencję / spotkanie: a) termos z gorąca kawą o pojemności umożliwiającej wydanie porcji po 200 ml kawy na uczestnika konferencji/spotkania b) termos lub warnik z gorącą wodą o pojemności umożliwiającej wydanie porcji po min. 200 ml herbaty na uczestnika konferencji/spotkania c) zastawę stołową stosownie do ilości uczestników konferencji/spotkania, przy czym Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń ani sztućców plastikowych, d) obrusy z tkaniny na nakrycie stołów, e) serwetki jednorazowe w serwetnikach. 1.9. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do sali, w której będą świadczone usługi oraz stoły, na których Wykonawca rozłoży zaopatrzenie podczas konferencji/spotkań. 1.10. Inne warunki realizacji zamówienia: a) Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadków i śmieci. b) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. c) W ramach zamówienia Wykonawca obowiązany będzie do zapewnienia, dostarczenia i rozłożenia nakryć w ilości i rodzaju odpowiednim dla osób biorących udział w konferencji/spotkaniu, oraz uporządkowania pomieszczenia po zakończonym poczęstunku. 1.11. Usługa będzie wykonywana w sposób profesjonalny oraz nie zakłócający przebiegu konferencji/spotkań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach