Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Gminy Jemielnica w okresie od 02.01.2023r. do 22.06.2023r.

Gmina Jemielnica ogłasza przetarg

  • Adres: 47-133 Jemielnica, Strzelecka 67
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jemielnica
    Strzelecka 67
    47-133 Jemielnica, woj. opolskie
    REGON: 531413231
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Gminy Jemielnica w okresie od 02.01.2023r. do 22.06.2023r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług cateringowych, tj. przygotowywanie i dostawa posiłków, dla placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Gminy Jemielnica od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej (ok. 106 dni świadczenia usług w okresie od 02.01.2023 r. do 22.06.2023 r.).2. Zamawiający na potrzeby przedmiotowego postępowania oszacował zapotrzebowanie na 93 posiłki dziennie. Jest to wartość szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości posiłków w zależności od zapotrzebowania.3. Dostawy posiłków następować będą w ilościach wynikających z codziennych zamówień składanych przez wytypowanych przedstawicieli placówek w dniu realizacji zamówienia do godziny 9:00. Wykonawca będzie uwzględniać przy przygotowywaniu posiłków zmienione ilości, które zostały mu zgłoszone.4. W ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przygotowanych przez siebie posiłków do niżej wymienionych placówek oświatowych:1) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marka Prawego w Jemielnicyul. Szkolna 247-133 Jemielnica2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrówceul. Kościuszki 9847-133 Piotrówka5. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia, za którą nastąpi płatność, uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych w danym miesiącu posiłków.6. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej są ryczałtowymi cenami jednostkowymi i nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. W cenie oferty należy uwzględnić koszt posiłków standardowych i dietetycznych w razie konieczności.7. Z okresu świadczenia usług wyłącza się dni wolne od nauki szkolnej, przerwy świąteczne, ferie oraz inne dni wolne od nauki określone przez dyrekcję placówki oświatowej.8. Dostawy do placówek odbywać się będą w godzinach między 11-12. Dokładna godzina dostawy ustalona zostanie po wcześniejszej konsultacji Wykonawcy z dyrekcją placówek oświatowych.9. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorami szkoły oraz osobami przez nich upoważnionymi, odpowiedzialnymi za realizację zbiorowego odżywiania w placówkach.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. Reklamacja co do jakości posiłków składana będzie pisemnie.11. Koszty leczenia ucznia, jakie powstaną na skutek zatrucia pokarmowego z winy Wykonawcy, a także związane z zatruciem roszczenia odszkodowawcze opiekunów prawnych ucznia, będą obciążały całkowicie Wykonawcę.12. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, zgodnie z warunkami zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa oraz wiedzą techniczną, z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2022 r. poz. 2132).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3) uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 lat do upływu terminy składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 usługę cateringową odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na codziennym przygotowaniu i dostarczaniu na rzecz co najmniej jednej placówki oświatowej co najmniej 50 posiłków, przez okres minimum 6 miesięcy w ramach jednej umowy.Uwaga: W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe dopuszcza się nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane (w trakcie realizacji). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część zamówienia faktycznie wykonana będzie spełniać powyższe warunki.b) dysponuje minimum jedną osobą, zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, pełniącą funkcję kucharza, posiadającą wykształcenie gastronomiczne;c) dysponuje pomieszczeniem (zakładem) dopuszczonym przez właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia z uwzględnieniem przygotowywania potraw do cateringowej obsługi gastronomicznej;d) dysponuje minimum jednym samochodem, zatwierdzonym przez właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, przystosowanym do przewożenia żywności, umożliwiającym terminowy dowóz posiłków z miejsca przygotowania do miejsca odbioru.3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleni zamówienia będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców może wykazać spełnienie w/w warunku.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawców sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach