Przetargi.pl
Świadczenie usług całodobowej ochrony IUNG PIB Puławy na 2023 r.

INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 47 86 991
  • Data zamieszczenia: 2022-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
    ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 47 86 991
    REGON: 000079295
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iung.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług całodobowej ochrony IUNG PIB Puławy na 2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektu Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach.2. Usługa obejmuje:1) Część 1: ochronę Zespołu Rezydencyjnego ks. Czartoryskich w Puławach wraz z zespołem budynków, tj. obiektów zlokalizowanych w Puławach przy ul. Czartoryskich 8, 4 go Pułku Piechoty W.P - zajmujących powierzchnię 30,878 ha (nr działki 2416/16) 2) Część 2: ochronę Innowacyjno - Naukowego Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach wraz z zespołem budynków, tj. obiektów zlokalizowanych w Puławach ul. Krańcowej 8, Aleja Królewska 15,17,17a - zajmujących powierzchnię 2,6577 ha (nr działki 1393/29).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w przepisach ustawy o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995 ze zm.).Wykonawca nie może w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku polegać na zasobach innych podmiotów.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN .3) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:A. Doświadczenia Wykonawcy.Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zakończył realizację co najmniej trzech usług (realizowanych w ramach odrębnych umów) polegających na świadczeniu usług ochrony osób i mienia w ciągłym okresie nie krótszym niż 12 miesięcy oraz wartości brutto nie mniejszej niż. 200 000,00 PLN brutto każda z nich oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.B. Dysponowania osobami.Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 9 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami posiadającymi:• aktualny na dzień składania ofert wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995 ze zm.).• wykształcenie min. zawodowe;• udokumentowane min. trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony.2. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 10 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach