Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 055 494 , fax. 225 055 275
- Data zamieszczenia: 2019-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
al. Jana Pawła II 13
00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 055 494, fax. 225 055 275
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfron.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundusz celowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług badawczych, doradczych, opracowań eksperckich oraz organizacji spotkań konsultacyjnych, służących przygotowaniu dokumentacji konkursowej i przeprowadzeniu konkursu grantowego dla JST w ramach projektu pt. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych”, Działanie 2.8 PO WER - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług badawczych, doradczych, opracowań eksperckich oraz organizacji spotkań konsultacyjnych, służących przygotowaniu dokumentacji konkursowej i przeprowadzeniu konkursu grantowego dla JST w ramach projektu pt. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych”, Działanie 2.8 PO WER. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 3. ZAKRES ZAMÓWIENIA I. Opracowanie dotyczące oszacowania potencjału rynku w poniższych 6 subregionach: a) subregion 1: zachodniopomorskie i lubuskie b) subregion 2: dolnośląskie, śląskie i opolskie c) subregion 3: wielkopolskie, pomorskie i kujawsko-pomorskie, d) subregion 4: warmińsko-mazurskie i podlaskie, e) subregion 5: lubelskie, podkarpackie, świętokrzyskie f) subregion 6: małopolskie, mazowieckie, łódzkie pod kątem podmiotów: 1. Świadczących usługi indywidualnego transportu door-to-door (dalej: usługi door-to-door) lub mogących świadczyć takie usługi; 2. Produkujących pojazdy do przewozu osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności lub adaptujących pojazdy do takiego celu; 3. Wykonujących adaptację budynków mieszkalnych do potrzeb osób wymagających wsparcia w zakresie mobilności. II. Opracowanie zestawienia prezentującego dotychczas stosowane w Polsce modele usługi door-to-door, do wykorzystania przez jednostki samorządu terytorialnego (JST) przy planowaniu działań i przygotowywaniu wniosku o udzielenie grantu (opis co najmniej 3 istniejących modeli tj. zlecenia usług door-to-door podmiotowi komercyjnemu; powierzenie usług usług door-to-door organizacji pożytku publicznego oraz samodzielne świadczenie ww. usług przez JST lub spółkę komunalną wraz ze wskazaniem sposobów ich finansowania). III. Opracowanie wytycznych do przygotowania przez wnioskodawców kompleksowej koncepcji transportu osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności, zawierającej analizę potrzeb i diagnozę funkcjonujących na danym terenie rozwiązań transportowych, realizowanych zarówno z wykorzystaniem środków publicznych (JST, spółki komunalne), jak i oferowanych przez organizacje pozarządowe i sektor prywatny (wykorzystujące różne źródła finansowania). Koncepcja transportu musi uwzględniać kontekst działań na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności, prowadzonych na terytorium objętym ww. koncepcją przez JST, organizacje pozarządowe oraz inne podmioty. IV. Opracowanie minimalnych wymogów dotyczących standardu usługi door-to-door oraz dostosowań architektonicznych w budynkach wielorodzinnych (z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego). V. Przygotowanie pełnej dokumentacji konkursu grantowego dla jednostek samorządu terytorialnego. VI. Udział co najmniej 2 ekspertów, którzy brali udział w przygotowaniu dokumentów, o których mowa w pkt II-V w maksymalnie 6 spotkaniach konsultacyjnych z kluczowymi interesariuszami (w szczególności przedstawiciele JST, ogólnokrajowych związków JST i organizacji pozarządowych działających na rzecz osób z niepełnosprawnościami lub pracujących z osobami z niepełnosprawnościami oraz środowisk pracujących z osobami z niepełnosprawnościami); spotkania będą zorganizowane w miastach wojewódzkich i będą miały na celu prezentację głównych założeń konkursu. VII. Przygotowanie raportu z konsultacji (ww. spotkań konsultacyjnych). VIII. Zapewnienie udziału min. 30 interesariuszy w 6 spotkaniach konsultacyjnych opisanych w pkt VI i IX (w szczególności przedstawicieli JST, ogólnokrajowych związków JST i organizacji pozarządowych działających na rzecz osób z niepełnosprawnościami lub pracujących z osobami z niepełnosprawnościami oraz środowisk pracujących z osobami z niepełnosprawnościami). IX. Organizacja w 6 miastach wojewódzkich spotkań konsultacyjnych, o których mowa w pkt VI powyżej. Czas trwania spotkania - min. 4 godziny. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wynajem sal na spotkania, b) zapewnienie przerwy kawowej w trakcie spotkań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dodano: 2024-04-24 - Świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk z siedzibą w Gdańsku przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2023-08-28 - Zakup usługi przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego oraz pośrednictwa pracy dla uczestników staży realizowanych w ramach projektu „KARIERA JUTRA”.
Dodano: 2023-01-19 - Świadczenie usług eksperckich w zakresie wdrożenia sztucznej inteligencji w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Dodano: 2022-12-05 - Usługa doradztwa technicznego na etapie realizacji umowy na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa obiektu MCN w Józefowie – etap I dokumentacja”
Dodano: 2022-11-22 - Usługa doradztwa technicznego na etapie realizacji umowy na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa obiektu MCN w Józefowie – etap I dokumentacja”
Dodano: 2022-09-09 - Wykonanie Tomu IV rządowych Wytycznych PPP pn. Zarządzanie Umową PPP
Dodano: 2021-03-01 - wykonanie przeglądów dróg i mostów, planu rozwoju sieci, pomiarów ruchu, ewidencji, foto rejestracji oraz pomiaru hałasu i zanieczyszczeń
Dodano: 2021-01-08 - Wykonanie Tomu IV rządowych Wytycznych PPP pn. Zarządzanie Umową PPP
Dodano: 2020-11-03 - Pełnienie funkcji Eksperta ds. Modelu Oddzielenia w związku z realizacją przez OPS Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy projektu pt. „Profesjonalni w działaniu” , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Dodano: 2020-10-02