Przetargi.pl
Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO (znak sprawy UD-IX-WZP-3401- 5 /10).

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
    REGON: 01525966300108
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO (znak sprawy UD-IX-WZP-3401- 5 /10).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO, zwanego dalej Systemem, eksploatowanego w Urzędzie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, w skład którego wchodzą baza danych i oprogramowanie. Usługą objęte są następujące podsystemy: 1) PNIER - Naliczanie podatku od nieruchomości , 2) WNIER - Windykacja podatku od nieruchomości, 3) OPGRU - Naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 4) WOGRU - Windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 5) WPBUD - Obsługa wpływów budżetowych, 6) NWPOJ - Naliczanie i windykacja podatku od środków transportowych, 7) GEOD - Obsługa kartotek geodezyjnych, 8) KASA - Obsługa kasy dochodowej i wydatkowej, 9) FKORG - Obsługa finansowo-księgowa organu, 10) IWM - Automatyczne księgowanie wpłat na rachunki indywidualne, 11) INSO - Informator użytkownika systemu, 12) KOS - Obsługa kartotek systemu. Oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03, bez software update license& support. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku. Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO: 1. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 2. aktualizacje Systemu zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym, 3. optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności Systemu, 4. prowadzenie dokumentacji zmian w Systemie i udostępnianie jej Zamawiającemu: - opis struktur i obiektów bazy danych, - wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na oprogramowanie, - dokumentacja użytkowa, 5. świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godz. 8.00 - 16.00 i doradztwo w sprawie używania Systemu, 6. konsultacje merytoryczne, 7. usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji. Szczegółowy zakres zmówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ ( projekt umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w warunki Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej umowy obejmującej świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO obejmującego minimum 20 tys. podatników i minimum 20 tys. użytkowników/współużytkowników wieczystych gruntu. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać w/w warunek. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik ustanowiony zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje każdy z Wykonawców. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 4. Wykaz umów i oświadczenie Wykonawcy, które potwierdza spełnienie warunku, o którym mowa w części IV pkt 3 SIWZ. W wykazie umów Wykonawca powinien opisać przedmiot umowy (wskazać zakres i nazwę systemu), wskazać daty rozpoczęcia i zakończenia umowy, nazwy i adresu odbiorcy. W oświadczeniu Wykonawca powinien podać ilości podatników i użytkowników wieczystych. Ponadto, Wykonawca wraz z wykazem powinien złożyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). W/w wykaz i oświadczenie należy sporządzić na formularzu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych). Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226 poz. 1817).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach