Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
- Data zamieszczenia: 2010-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
ul. Nowogrodzka 43 43
00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
REGON: 01525966300108 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-8/10). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO, zwanego dalej Systemem, eksploatowanego w Urzędzie Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, w skład którego wchodzą baza danych i oprogramowanie. Usługą objęte są następujące podsystemy: 1) PNIER - Naliczanie podatku od nieruchomości , 2) WNIER - Windykacja podatku od nieruchomości, 3) OPGRU - Naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 4) WOGRU - Windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 5) WPBUD - Obsługa wpływów budżetowych, 6) NWPOJ - Naliczanie i windykacja podatku od środków transportowych, 7) GEOD - Obsługa kartotek geodezyjnych, 8) KASA - Obsługa kasy dochodowej i wydatkowej, 9) FKORG - Obsługa finansowo-księgowa organu, 10) IWM - Automatyczne księgowanie wpłat na rachunki indywidualne, 11) INSO - Informator użytkownika systemu, 12) KOS - Obsługa kartotek systemu. Oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03, bez software update license& support. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku. Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO: 1. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 2. aktualizacje Systemu zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym, 3. optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności Systemu, 4. prowadzenie dokumentacji zmian w Systemie i udostępnianie jej Zamawiającemu: - opis struktur i obiektów bazy danych, - wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na oprogramowanie, - dokumentacja użytkowa, 5. świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godz. 8.00 - 16.00 i doradztwo w sprawie używania Systemu, 6. konsultacje merytoryczne, 7. usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji. Szczegółowy zakres zmówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ (projekt umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania RSA Authentication Manager Base
Dodano: 2016-07-06 - zakup usługi Zaawansowanego Wsparcia Produktowego do posiadanego oprogramowania ARIS
Dodano: 2016-07-05 - Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego oraz aktualizacji dla systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO
Dodano: 2016-06-17 - Usługa wsparcia inżynierskiego Microsoft Premier Support
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja, utrzymanie i rozwój portalu Ochotnicy Warszawscy
Dodano: 2016-04-07 - Zakup praw do korzystania z usług asysty technicznej (Software Update License & Support)dla oprogramowania Oracle będącego w posiadaniu zamawiającego w okresie jednego roku, począwszy od dnia 24.04.2016 r
Dodano: 2016-03-11 - Wsparcie i rozwój systemu zarządzania usługami IT w Urzędzie m.st. Warszawy
Dodano: 2016-02-19 - Usługa świadczenia serwisu i konserwacji oprogramowania (sprawa nr 1/ZP/16)
Dodano: 2016-01-12 - Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO
Dodano: 2015-12-16 - Serwis licencji oprogramowania GIS ESRI-32 sztuki w okresie od 01.01.2016 r. - 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-12-04