Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, Kościuszki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 642 29 15, , fax. 14 642 29 15
- Data zamieszczenia: 2018-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej
Kościuszki 15A
33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
tel. 14 642 29 15, , fax. 14 642 29 15
REGON: 005707810 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsiwr.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług aktywnej integracji o charakterze społecznym dla uczestników projektu "Droga do sukcesu" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa aktywnej integracji o charakterze społecznym prowadzona przez specjalistów dla uczestników projektu „Droga do sukcesu” projektu realizowanego w okresie wrzesień 2018 r. – sierpień 2021 roku. Celem realizacji usług jest przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu poprzez aktywizację społeczną i zawodową osób korzystających z pomocy społecznej. Usługi aktywnej integracji o charakterze społecznym dla 60 osób (20 osób w każdym roku realizacji projektu). Realizacja usługi polegać będzie na: - prowadzeniu indywidualnego poradnictwa psychologicznego w siedzibie Zamawiającego przez psychologa (średnio 5 godz. zegarowych dla każdego uczestnika tj. 20 osób, w każdym roku - średnio 100 godz. w każdym roku realizacji projektu - łącznie 300 godz.), - prowadzeniu grupowych spotkań z psychologiem w siedzibie Zamawiającego (1 spotkania w miesiącu w wymiarze 4 godz. zegarowych: 48 godz. w każdym roku realizacji projektu, co daje łącznie 144 godz., - prowadzeniu warsztatów kompetencji cyfrowych w siedzibie Zamawiającego przez informatyka - specjalisty ds. wykluczenia cyfrowego dysponującego zapleczem technicznym w postaci komputerów typu laptop niezbędnych w celu realizacji działania (średnio 5 godz. zegarowych dla każdego uczestnika), co daje 100 godz. w każdym roku realizacji projektu - łącznie 300 godz., - prowadzeniu indywidualnego poradnictwa prawnego w siedzibie Zamawiającego przez prawnika (średnio 4 godz. zegarowe dla każdego uczestnika w każdym roku realizacji projektu, co daje 80 godzin w skali roku - łącznie 240 godz., - prowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 40 godz. - 5 spotkań po 8 godz. dydaktycznych (podczas zajęć należy zapewnić wyżywienie każdemu Uczestnikowi Projektu: serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składający się z zupy i drugiego dania w formie cateringu, produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne, dostarczane ciepłe posiłki muszą być już porcjowane na osoby w zamykanych pojemnikach jednorazowych, a podczas podawania posiłków należy używać sztućców jednorazowych, serwetek jednorazowych, jednorazowych obrusów papierowych lub materiałowych, należy również zapewnić każdemu Uczestnikowi Projektu materiały dydaktyczne) - łącznie 120 godz., - prowadzeniu Warsztatów kompetencji rodzicielskich w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego średnio dla 13 rodziców w każdym roku w wymiarze 40 godz. - 5 spotkań po 8 godz. dydaktycznych (podczas zajęć należy zapewnić wyżywienie każdemu Uczestnikowi Projektu: serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składający się z zupy i drugiego dania w formie cateringu, produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne, dostarczane ciepłe posiłki muszą być już porcjowane na osoby w zamykanych pojemnikach jednorazowych, a podczas podawania posiłków należy używać sztućców jednorazowych, serwetek jednorazowych, jednorazowych obrusów papierowych lub materiałowych, należy również zapewnić każdemu Uczestnikowi Projektu materiały dydaktyczne) - łącznie 120 godz.; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80400000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1b, ustawy Pzp, wzór załącznik nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć wykaz - doświadczenie podlegający ocenie Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dokument ten ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryterium „Doświadczenie”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SPRZEDAWCA – FAKTURZYSTA”
Dodano: 2019-08-27 - „Prawo jazdy kategorii C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy z egzaminem państwowym”
Dodano: 2019-08-19 - „Pracownik ds. rachunkowości i księgowości”
Dodano: 2019-08-14 - „Eksploatacja urządzeń i instalacji elektroenergetycznych /elektromonter zakładowy/ powyżej 1 KV ”
Dodano: 2019-08-06 - „Opiekun medyczny osób starszych, chorych, niepełnosprawnych z elementami rehabilitacji ”
Dodano: 2019-08-05 - Prawo jazdy kategorii C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy z egzaminem państwowym
Dodano: 2019-07-15 - „PROGRAMISTA JAVA- poziom podstawowy”
Dodano: 2019-07-02 - „Pracownik ds. rachunkowości i księgowości”
Dodano: 2019-07-01 - Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
Dodano: 2019-05-30 - „Eksploatacja urządzeń i instalacji elektroenergetycznych /elektromonter zakładowy/”
Dodano: 2019-05-15