Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg
- Adres: 10-357 Olsztyn, ul. Jagiellońska 78
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5322966 , fax. 089 5322979
- Data zamieszczenia: 2015-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78 78
10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5322966, fax. 089 5322979
REGON: 00029573900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług administracyjno-biurowych, dotyczących w szczególności: a) Wypisywania pod nadzorem lekarza kart informacyjnych, skierowań na badania i zabiegi oraz innych dokumentów związanych z działalnością Zamawiającego, b) Rejestracji pacjentów zgłaszających się osobiście lub telefonicznie, c) Zakładania i kompletowania obowiązującej dokumentacji indywidualnej pacjenta, d) Segregowania i kompletowania wyników badań, e) Dostarczania z archiwum i do archiwum dokumentacji, f) Dostarczania dokumentacji, odbiór wyników badań oraz zaopatrywania w druki medyczne, g) Kopiowania i przepisywania dokumentacji i materiałów na zlecenie lekarza, h) Obsługi systemu informatycznego dot. baz danych pacjentów świadczenie usług rejestratorki medycznej wraz z prowadzeniem dokumentacji DILO dotyczących w szczególności: 1. rejestrowanie pacjentów zgłaszających się do przychodni osobiście lub telefonicznie, 2. zakładanie obowiązującej dokumentacji indywidualnej pacjenta, 3. systematyczne prowadzenie dokumentacji zbiorczej, 4. kompletowanie i segregacja wyników badań, 5. odnoszenie materiałów do laboratorium i dostarczanie wyników do przychodni, 6. dostarczanie dokumentacji do gabinetów, 7. przygotowywanie sprawozdań statystycznych i do NFZ, 8. wprowadzanie danych pacjentów do bazy danych, 9. zabezpieczenie i właściwe przechowywanie dokumentacji, 10. zaopatrywanie przychodni w druki, 11. udzielanie pacjentom niezbędnych informacji dotyczących funkcjonowania przychodni, 12. wypisywanie zwolnień lekarskich, skierowań pod nadzorem lekarza. 13. informowaniu pacjentów z rozpoznaniem onkologicznym pom konsylium o organizacji dalszego leczenia, 14. współpraca między podmiotami leczniczymi w ramach kompleksowej opieki zdrowotnej nad pacjentem 15. udział w konsylium i prowadzenie rejestru pacjenta w systemie DILO przy współpracy z lekarzem, 16. nadzór nad spójnością pracy systemów informatycznych aplikacji AP KOLCE (kolejki centralne) z aplikacją DILO 17. obsługa rejestru nowotworów, 18. współpraca w zakresie prowadzenia badań klinicznych z komórkami/osobami zajmującymi się badanami klinicznymi 2. Usługi będą wykonywane przez okres 24 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-14 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Dodano: 2016-02-18 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Dodano: 2016-01-25 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Dodano: 2015-10-22 - Świadczenie usług administracyjno-biurowych
Dodano: 2015-08-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Dodano: 2015-03-19 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTARCYJNO-BIUROWYCH
Dodano: 2014-10-07 - Wybór kadry - Opiekun merytoryczny
Dodano: 2013-06-26 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Dodano: 2013-01-08 - Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy Straży Gminnej Giżycko w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach publicznych w gminie Giżycko
Dodano: 2012-02-13