Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg
- Adres: 10-357 Olsztyn, ul. Jagiellońska 78
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5322966 , fax. 089 5322979
- Data zamieszczenia: 2016-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78 78
10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5322966, fax. 089 5322979
REGON: 00029573900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot niniejszego postępowania polega na wykonywaniu usług administracyjno-biurowych w Przychodni Specjalistycznej, do których należy: 1. Rejestrowanie pacjentów zgłaszających się do poradni telefonicznie lub osobiście; 2. Zakładanie obowiązującej dokumentacji indywidualnej pacjenta; 3. Systematyczne prowadzenie dokumentacji zbiorczej; 4. Utworzenie kolejki w ramach AP-KOLCE; 5. Wprowadzanie pacjenta na właściwą kolejkę i weryfikacja danych: 6. Odnotowywanie na podstawie karty onkologicznej kolejnych etapów oczekiwania na świadczenie; 7. Skreślanie pacjenta z kolejki w przypadku nie udzielenia świadczenia; 8. Zamknięcie pobytu pacjenta w przypadku udzielenia świadczenia; 9. Weryfikacja informacji medycznej w aplikacji DILO oraz w systemie informatycznym ClinNet; 10. Nadzór nad terminami przewidzianymi w szybkiej ścieżce onkologicznej; 11. Kompletowanie i segregacja wyników badań; 12. Odnoszenie materiałów do laboratorium i dostarczanie wyników badań; 13. Dostarczanie dokumentacji do gabinetów; 14. Przygotowywanie sprawozdań statystycznych i do NFZ; 15. Wprowadzanie danych pacjentów do bazy danych; 16. Zabezpieczenie i właściwe przechowywanie dokumentacji; 17. Zaopatrywanie przychodni w druki; 18. Udzielanie pacjentom niezbędnych informacji dotyczących funkcjonowania poradni; 19. Wypisywanie pod nadzorem lekarza zwolnień lekarskich i skierowań; 20. Informowanie pacjentów z rozpoznaniem onkologicznym, po konsylium o organizacji dalszego leczenia; 21. Udział w konsylium i prowadzenie rejestru pacjenta w aplikacji DILO, przy współpracy z lekarzem; 22. Nadzór nad spójnością pracy systemów informatycznych aplikacji AP KOLCE (kolejki centralnej) z aplikacją DILO; 23. Obsługa rejestru nowotworów; 24. Weryfikacja zleconych i wykonanych procedur medycznych w systemie CLinNet; 25. Współpraca w zakresie prowadzenia badań klinicznych z komórkami/osobami zajmującymi się badaniami klinicznymi; 26. Prawidłowe kodowanie świadczeń medycznych; 27. Monitorowanie bilansowania się udzielanych porad. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-14 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Dodano: 2016-01-25 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Dodano: 2015-10-22 - Świadczenie usług administracyjno-biurowych
Dodano: 2015-08-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Dodano: 2015-03-19 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Dodano: 2015-03-10 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTARCYJNO-BIUROWYCH
Dodano: 2014-10-07 - Wybór kadry - Opiekun merytoryczny
Dodano: 2013-06-26 - ŚWIADCZENIE USŁUG ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Dodano: 2013-01-08 - Realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy Straży Gminnej Giżycko w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach publicznych w gminie Giżycko
Dodano: 2012-02-13