Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
- Data zamieszczenia: 2014-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4 4
53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7987777, fax. 071 7987714 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie specjalistycznych usług wsparcia merytorycznego Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG dla pracowników jednostek sądownictwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług wsparcia polegających na udzielaniu użytkownikom systemu ZSRK (pracownikom sądów powszechnych) profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu z użyciem funkcjonalności, jakie posiada system ZSRK oparty na oprogramowaniu firmy SAP AG oraz z uwzględnieniem faktycznych zadań, jakie są do wykonania w systemie produkcyjnym przez użytkowników w obszarach HR-PA, HR-PY, PCP, FM, FI, AA, IM, MM, PSCD i CO w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego dla grup użytkowników oraz zdalnie w łącznym wymiarze 165 dni roboczych konsultacji, w ramach wskazanych wyżej obszarów wsparcia, w okresie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W ramach wskazanych 165 dni 30 będzie przeznaczonych na wsparcie w obszarach HR-PA, HR-PY oraz PCP a 135 w pozostałych obszarach. Zamawiający dopuszcza korektę ilości dni wsparcia przeznaczonych na moduły HR o max 20% i jednoczesną odpowiednią zmianę ilości w modułach pozostałych. 2. Usługi wsparcia będą realizowane również w zakresie międzymodułowym tj. będą obejmowały zagadnienia będące we właściwości więcej niż jednego modułu ZSRK. 3. Harmonogram świadczenia wsparcia z podziałem na obszary świadczenia wsparcia, lokalizacje świadczenia wsparcia na miejscu (na terenie RP), rodzaje świadczenia wsparcia (zdalnie/na miejscu) oraz roboczodni zostanie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1) Przygotowanie Planu wsparcia obejmującego: a. opis organizacji procesu wsparcia, b. cele i zasady prowadzenia wsparcia m.in. opis podejścia Wykonawcy do świadczenia wsparcia oraz zadania do realizacji przez Zamawiającego w poszczególnych Obszarach Wsparcia, c. harmonogram świadczenia wsparcia 2) Świadczenie Centralnych Usług Wsparcia na rzecz Zamawiającego w oparciu o zespół wsparcia w oparciu o Harmonogram świadczenia wsparcia uzgodniony między Zamawiającym i Wykonawcą. 3) Koordynacja prac swoich przedstawicieli. 5. Przyjęto następujące definicje: Konsultanci Wsparcia - konsultanci realizujący lokalnie w apelacjach Usługi Wsparcia dla obszarów HR-PA, HR-PY, FI, FM, PSCD, PCP, AA, MM, IM, CO . System ZSRK - Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr wykonywany na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości zgodnie z Umową nr 10 z dnia 1 sierpnia 2011 r., z którego korzysta Zamawiający. Usługi Wsparcia - usługi polegające na udzielaniu użytkownikom profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu ZSRK w określonych obszarach SAP, na miejscu tj. w lokalizacjach wskazanych przez użytkowników systemu oraz z siedziby Wykonawcy (zdalnie), przy wykorzystaniu środków komunikacji na odległość, na podstawie zgłoszeń zrealizowanych przez uprawnione osoby za pośrednictwem systemu/narzędzia udostępnionego przez Zamawiającego. Obszary wsparcia - obszary wdrożenia ZSRK, obejmujące: 1) Obszar HR-PA (Kadry), 2) Obszar HR-PY (Płace). 3) Obszar PCP (Planowanie i angażowania wydatków osobowych) 4) Obszar FI (Rachunkowość Finansowa). 5) Obszar FM (Zarządzanie Budżetem). 6) Obszar PSCD (Rozrachunki z uczestnikami postępowania sądowego). 7) Obszar AA (Środki Trwałe). 8) Obszar MM (Gospodarka Materiałowa). 9) Obszar IM (Ewidencja i rozliczanie inwestycji). 10) Obszar CO (Controlling). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowanie i naprawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sygnału internetowego w Gminie Siechnice zgodnie ze wskazanymi lokalizacjami wraz z zapewnieniem serwisu
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa licencji Banku Krwi dla systemu Eskulap 2000 oraz aktualizacji, upgradów, konsultacji i usług serwisowych dla systemu Simple ERP znak sprawy ZOZ/DZP/PN/25/16
Dodano: 2016-07-01 - Usługę administracji, parametryzacji oraz wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu operacyjnego funkcjonowania Systemu Teta EDU - 3 zadania - ZP/BZP/46/2016
Dodano: 2016-04-05 - Usługa administracji, parametryzacji oraz wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu operacyjnego funkcjonowania Systemu Teta EDU - 3 zadania.
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa subskrypcji (Maintenance) zapewniającej wsparcie techniczne oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania NetIQ
Dodano: 2016-02-23 - Usługa serwisowania i nadzoru autorskiego systemu RIS/PACS firmy Alteris; USK/DZP/PN-9/2016
Dodano: 2016-01-29 - Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowanie i naprawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-12-30 - Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w zakresie spełnienia wymagań zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 (Dz. U. z roku 2012 poz. 526)
Dodano: 2015-10-09 - Usługa informatyczna - stworzenie i utrzymanie Geoportalu do projektu System prognoz stężeń zanieczyszczeń powietrza i warunków biometeorologicznych jako element oceny jakości życia
Dodano: 2015-09-23