Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6812631 , fax. 058 6812631
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Hallera 1 1
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 058 6812631, fax. 058 6812631
REGON: 19023213100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE OD 01 STYCZNIA 2010 ROKU DO 31 GRUDNIA 2010 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH NA TERENIA MIASTA I GMINY KARTUZY W OKRESIE OD 01 STYCZNIA 2010 ROKU DO 31 GRUDNIA 2010 ROKU W ILOŚCI 5600 GODZIN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 3.2.1 wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w ilości minimum 5000 godzin. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie wykazu Wykaz wykonanych specjalistycznych usług opiekuńczych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonał należycie usługi wymagane przez Zamawiającego. 3.2.2 dysponuje minimum 5 osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu Zamówienia, tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje - kursy, szkolenia lub przygotowanie zawodowe w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych zgodnie z § 3. pkt 1 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych . Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych uprawnienia. Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże w wykazie, że dysponuje minimum 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dołączy do wykazu dokumenty stwierdzające, że osoby, wymienione w wykazie a będące uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych uprawnienia. 3.2.3 spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje, posiadanie polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.2.4 spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, pkt. 4 PZP, tj. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: 3.2.4.1 oświadczenia Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3.2.4.2 aktualnego dokumentu, stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i udokumentuje, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 3.2.5 Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceniał będzie w systemie zero jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2.6.1 Oferta. 3.2.6.2 Oświadczenie: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3.2.6.3 Wykaz: Wykaz wykonanych specjalistycznych usług opiekuńczych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w usług. 3.2.6.4 Wykaz: Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych uprawnienia.. 3.2.6.5 Zaakceptowany Wzór Umowy. Nie należy uzupełniać Wzoru Umowy tylko zaakceptować jego treść. 3.2.6.6 Aktualny dokument, stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym (odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 3.2.6.6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2.6.7 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kartuzy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - terapia logopedyczna, na podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598, z późn.zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku, w miejscu ich zamieszkania (teren Gminy Puck) w okresie od maja 2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2016-04-27 - Badania tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego dla Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP20/2016
Dodano: 2016-04-11 - wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - terapia logopedyczna, na podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598, z późn.zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku, w miejscu ich zamieszkania (teren Gminy Puck) w okresie od kwietnia 2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2016-03-16 - wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - terapia logopedyczna, na podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598, z późn.zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku, w miejscu ich zamieszkania (teren Gminy Puck) w okresie od 01.04.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2016-03-03 - ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI - W TYM RÓWNIEŻ DLA OSÓB Z AUTYZMEM W MIEJSCU ICH ZAMIESZKANIA WSKAZANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2016-02-19 - Świadczenie usług opiekuńczych zwykłych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie
Dodano: 2015-12-15 - ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY ZBLEWO
Dodano: 2015-12-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY ZBLEWO
Dodano: 2015-12-02 - Świadczenie usług opiekuńczych dla osób starszych, niepełnosprawnych i schorowanych wymagających opieki osoby drugiej w miejscu zamieszkania wynikające z art.17 ust.1 pkt 11, art.50 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 163 z późn. zm.) na rzecz klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie w okresie od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2018 r.
Dodano: 2015-12-01 - Świadczenie usług opiekuńczych w warunkach domowych dla podopiecznych M-GOPS w Gniewie z terenu miasta i gminy Gniew
Dodano: 2015-11-26