Przetargi.pl
Świadczenie sług ochrony budynku, osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Szczytnie.

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6242491 , fax. 089 6242491
  • Data zamieszczenia: 2015-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Sienkiewicza 8 8
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6242491, fax. 089 6242491
    REGON: 00032362500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytno.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie sług ochrony budynku, osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Szczytnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sług ochrony budynku, osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Szczytnie. 2. Wykonawca, wskazane prace wykonywać będzie z należytą starannością, zgodnie z treścią zawartej umowy oraz złożonej oferty, a także z ogólnie przyjętymi standardami i zasadami wykonywania usług ochrony oraz konwojowania wartości pieniężnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Ochrona obiektu - przez co rozumie się nieprzerwane pełnienie obowiązków bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w godzinach pracy oraz poza godzinami urzędowania. Ochrona obiektu Sądu Rejonowego w Szczytnie, usługa będzie wykonywana całodobowo: w dni powszednie w godzinach urzędowania Sądu: poniedziałek: 6:30 - 18:00, wtorek-piątek w godz. 6:30 do godz. 15:30 przez 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. W pozostałym czasie (w tym w dni wolne od pracy i święta) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. 2) Obsługa szatni - w zależności od potrzeb (maksymalnie 50 numerków). Wieszaki umieszczone są w pomieszczeniu obok pomieszczenia ochrony. Obsługa szatni w okresie od 01.10.2015r. do 31.03.2016r., i 01.10.2016r. do 31.03.2017r. w pozostałym okresie wg potrzeb. Obsługa szatni przez pracowników tych samych, którzy pełnią służbę. Godziny obsługi szatni w zależności od potrzeb, ale w godzinach urzędowania Sądu. 3) Do obowiązków wykonawcy będzie należała dodatkowo stała obsługa urządzenia do prześwietlania bagażu, systemów p.poż, kamer systemu telewizji dozorowej oraz systemu alarmowego i antynapadowego. 4) Wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń dla pracowników ujętych w wykazie, za pokwitowaniem w książce wydawania kluczy. 5) W przypadku zagrożeń zaistniałych na terenie ochranianego obiektu sądowego, natychmiastowe zawiadamianie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby wezwanie straży pożarnej i pogotowia ratunkowego. 6) Ochrona mienia sądu i kontrola jego zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi. 7) Postępowanie zgodnie z instrukcją p-poż i bhp oraz z zasadami postępowania w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi. 8) Dbanie o schludny wygląd osobisty, kulturę osobistą, takt i szacunek dla pracowników i interesantów sądu. 9) Wykonywanie innych zadań stawianych doraźnie przez przełożonych w zakresie ochrony fizycznej obiektu Sądu. 10) Sporządzanie pisemnego meldunku w Książce zdarzeń pełnienia służby w trakcie pełnienia służby, zakończeniem służby i przybyciem zmiennika. Podpisywanie zadania i przyjęcia służby. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość w przypadkach szczególnych do rozszerzenia zakresu ochrony o dodatkowych pracowników licencjonowanych na zasadach i po stawkach określonych w ofercie. 12) Wykonawca zapewni odpowiednie urządzenia techniczne (w tym: przenośny ręczny wykrywacz metalu do wyrywkowej kontroli osób wchodzących do budynku na żądanie Zamawiającego), stosowne umundurowanie, oznakowanie identyfikatorami w celu prawidłowego wykonywania zamówienia. Lista pracowników upoważnionych do ochrony sądu stanowić będzie załącznik do umowy. 13) Zamawiający wymaga aby osoby wyznaczone do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadały wiedzę oraz praktyczna umiejętność obsługi skanera rentgenowskiego do prześwietlania bagażu (Sąd w chwili obecnej posiada na wyposażeniu skaner rentgenowski do prześwietlania bagażu EL-5030C). 14)Konwojowanie wartości pieniężnych planowych oraz doraźnych: Wykonawca w/w określone transporty planowe, wykonywać będzie w dni robocze o godz. 14:00 zgodnie z następującą procedurą: Usługa transportu wartości pieniężnych odbywać się będzie samochodem (kierowca oraz konwojent) bez osób Zamawiającego na drodze kasa Sądu - bank, poprzez transport wartości pieniężnych w bezpiecznych kopertach. Transport wartości pieniężnych będzie obejmował wpłatę do kasy banku. Odległość Sąd - Bank ok. 1 km. W wyjątkowych przypadkach zapotrzebowanie na usługę transportu wartości musi zostać przyjęte do realizacji w dniu realizacji usługi. Zamawiający może anulować w/w zlecenie usługi najpóźniej na 1 godzinę przed planowanym terminem realizacji konwoju. Rezygnacja z usługi w ustalonym trybie, nie powoduje skutków finansowych dla Zamawiającego. Wykonawca na zlecenie Zamawiającego wykonywać będzie transporty doraźne. W przypadku potrzeby transportów doraźnych Zamawiający poinformuje Wykonawcę o takiej konieczności w czasie nie krótszym niż 1 godzinę od planowanego terminu transportu, a ten ma obowiązek go wykonać. Jeden konwój, zarówno planowy, jak i doraźny, będzie transportował wartości pieniężne nie przekraczające 0,3 jednostki obliczeniowej. Wykonawca będzie realizował niniejsze zamówienie zespołami konwojowymi obsługiwanymi przez konwojentów, wyposażonych w sposób zgodny z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2005.145.1221 ze zm.). Wykonawca zapewni konwojentom odpowiednie urządzenia techniczne, stosowne umundurowanie, oznakowanie identyfikatorami w celu prawidłowego wykonywania zamówienia. Lista pracowników upoważnionych do odbioru wartości stanowić będzie załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia w przedmiotowym postępowaniu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczytno.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach