Przetargi.pl
Świadczenie pomocy prawnej w Urzędzie Miasta Racibórz

Miasto Racibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Stefana Batorego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7550710 , fax. 032 7550725
  • Data zamieszczenia: 2014-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Racibórz
    ul. Stefana Batorego 6 6
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 7550710, fax. 032 7550725
    REGON: 27625839700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: raciborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie pomocy prawnej w Urzędzie Miasta Racibórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pomocy prawnej w Urzędzie Miasta Racibórz zwanego dalej Urzędem według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu pracy, w następujących miejscach i czasie: 1). od poniedziałku do piątku w ciągu 5 godzin dziennie, w godzinach pracy Urzędu, w budynku Urzędu, 2). w terminie i miejscu obradowania Rady Miasta i komisji Rady Miasta, 3). w terminie i miejscu wyznaczonym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego, 4). w innym miejscu, w którym Zamawiający załatwia sprawy bądź prowadzi negocjacje, obejmującej w szczególności: 1).udzielanie porad i konsultacji prawnych, 2).sporządzanie pisemnych opinii prawnych, 3).opracowywanie i opiniowanie projektów aktów prawnych, 4).występowanie przed sądami i urzędami w ramach zastępstwa prawnego i procesowego, 5).obsługa sesji Rady Miasta, 6).obsługa komisji Rady Miasta, 7).uczestnictwo w przetargach, 8).doradztwo prawne w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, 9).uczestnictwo w negocjowaniu umów, 10).świadczenie pomocy prawnej przez pięć godzin dziennie od poniedziałku do piątku niezależnie od wykonywania innych czynności objętych przedmiotem zamówienia, 11).świadczenie pomocy prawnej w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu, w którym Zamawiający załatwia sprawy lub prowadzi negocjacje, 12).bieżące informowanie jednostek organizacyjnych Urzędu o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Urzędu oraz o konieczności aktualizacji dokumentów Urzędu, 13).pisemne informowanie Prezydenta Miasta - nie rzadziej niż raz w roku - o uchybieniach w działalności Urzędu w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, 14).przekazywanie Prezydentowi Miasta - do 15 dnia miesiąca po zakończeniu kwartału - wykazu spraw sądowych prowadzonych przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem do umowy, 15).egzekucja należności cywilnoprawnych, 16).przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie stosowania przepisów prawnych oraz uchybień, o których mowa w pkt 12, 17).obsługa prawna Arboretum Bramy Morawskiej oraz instytucji kultury tj. Muzeum, Raciborskiego Centrum Kultury, Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej. 18). Wykonawca zapewni koordynację obsługi prawnej przez Koordynatora, wyznaczonego przez Wykonawcę spośród osób, o których mowa w § 7, ust. 2, pkt. 2 lit. a i b. Dla prawidłowego wykonania zamówienia niezbędne jest by wyznaczony Koordynator był stale dostępny dla Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu poprzez kontakt telefoniczny oraz za pomocą elektronicznych środków łączności. 19).Wykonawca świadczyć będzie pomoc prawną z należytą starannością wynikającą z wiedzy prawniczej oraz zasad etyki zawodowej z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego. 20).świadczenie pomocy prawnej przez pięć godzin dziennie od poniedziałku do piątku niezależnie od wykonywania innych czynności objętych przedmiotem zamówienia, 21).udzielanie pomocy prawnej przez Wykonawcę odbywać się będzie niezwłocznie, natomiast w przypadku spraw złożonych i skomplikowanych udzielenie pomocy prawnej winno nastąpić w terminie 14 dni, 22).na zapytania prawne jednostek organizacyjnych Urzędu Wykonawca będzie udzielać odpowiedzi w formie pisemnych opinii. Opinia prawna powinna być sporządzona w postaci wydruku komputerowego i każdorazowo przekazywana w formie papierowej i elektronicznej - po uprzednim zarejestrowaniu w systemie obiegu dokumentów obowiązującym w Urzędzie, 23).pomoc prawna świadczona będzie przez osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, w miejscu i czasie, o których mowa w § 4 ust. 1 umowy. 24).Zamawiający w celu wykonywania czynności objętych zamówieniem udostępni Wykonawcy w swojej siedzibie pomieszczenie biurowe wyposażone w meble biurowe, licencję na korzystanie z systemu obiegu dokumentów obowiązującego w Urzędzie, a także umożliwi korzystanie z telefonu stacjonarnego. Wykonawca będzie zwolniony z opłacania czynszu najmu lecz będzie ponosił bieżące koszty korzystania z pomieszczenia. Wysokość opłat oraz zasady korzystania z pomieszczenia zostaną określone w odrębnej umowie. 25).Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem i oprogramowaniem komputerowym umożliwiającym elektroniczny obieg korespondencji pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. l w związku z art. 39 oraz art. 5 i 5a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r, poz. 907 r. z późn. zm)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie radcy prawnego lub adwokata w zakresie obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach