Przetargi.pl
Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna wybranych Wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska: Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych oraz Wydziału Finansowo - Księgowego świadczona w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 615) i ustawy o radcach prawnych z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 507). Szczegółowy zakres merytoryczny Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska oraz Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych odpowiada zakresowi zadań ww. jednostek organizacyjnych zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Ruda Śląska, przyjętym Zarządzeniem NR SP.0050.1.56.2015 Prezydenta Miasta Ruda Śląska z dnia 29 maja 2015 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Ruda Śląska oraz zmianą Zarządzenia Nr SP.0050.1.59.2015r. z dnia 12.06.2015r., natomiast zakres Wydziału Finansowo-Księgowego obejmuje windykację podatków i opłat lokalnych, podatku rolnego, leśnego, opłaty skarbowej oraz windykację opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2. Obsługa prawna obejmować będzie w szczególności: - udzielanie porad prawnych oraz informacji w zakresie stosowania prawa, - sporządzanie opinii prawnych na piśmie, - informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie dotyczącym działalności poszczególnych Wydziałów, - informowanie o uchybieniach w działalności Wydziałów w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, - uczestniczenie w prowadzonych rokowaniach (negocjacjach), których celem jest zawarcie, zmiana lub rozwiązanie umów, - uzgadnianie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, porozumień, ewentualnie upoważnień i pełnomocnictw, - opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów decyzji administracyjnych, aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń i poleceń Prezydenta i innych regulacji wewnętrznych, związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji publicznej, - udział w pracach zespołów powołanych przez Prezydenta Miasta, - prowadzenie dokumentacji obsługi prawnej w zakresie powierzonych spraw z zastrzeżeniem, że dokumentacja źródłowa winna znajdować się w siedzibie Zamawiającego, - prowadzenie spraw przed sądami powszechnymi, zastępstwo sądowe w sprawach prowadzonych przez ww. Wydziały, przy czym prowadzenie zleconych spraw sądowych będzie kontynuowane po zakończeniu umowy bez dodatkowego wynagrodzenia, z wyjątkiem zasądzonych i ściągniętych kosztów zastępstwa procesowego, - pomoc prawna w prowadzonych postępowaniach administracyjnych w tym udział w rozprawach administracyjnych w przypadku skomplikowanych spraw, -prowadzenie spraw przed sądami administracyjnymi, reprezentacja w postępowaniach administracyjnych, opracowywanie skarg i odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, opracowywanie skarg kasacyjnych i odpowiedzi na skargi kasacyjne, - nadzór prawny nad egzekucją należności ww. Wydziałów Urzędu Miasta, - udział w posiedzeniach komisji lub sesji Rady Miasta, na życzenie Zamawiającego w zakresie spraw dotyczących ww. Wydziałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wiedza i doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach