Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE POMOCY PRAWNEJ DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO KLINICZNEGO SZPITALA OKULISTYCZNEGO

Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6187979
  • Data zamieszczenia: 2011-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
    ul. Józefa Sierakowskiego 13 13
    03-709 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6187979
    REGON: 01608435500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkso.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE POMOCY PRAWNEJ DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO KLINICZNEGO SZPITALA OKULISTYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pomocy prawnej dla Samodzielnego Publicznego Klinicznego Szpitala Okulistycznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) udzielaniu pomocy prawnej w zakresie: a) zagadnień związanych z organizacją i zarządzaniem jednostką Zamawiającego, b) zagadnień związanych z działalnością leczniczą Zamawiającego, c) zagadnień związanych z działalnością naukowo-dydaktyczną i badawczą, d) zagadnień związanych ze stosunkami pracy, e) zagadnień związanych z nawiązywaniem stosunków prawnych z innymi podmiotami; 2) wydawanie i sporządzanie pisemnych opinii prawnych, w sprawach skomplikowanych pod względem prawnym; 3) opiniowanie i parafowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów cywilnoprawnych zawieranych z innymi podmiotami, w tym w szczególności umów o wykonywanie świadczeń opieki zdrowotnej oraz umów o badania kliniczne, i w razie potrzeby pomoc prawna w ich formułowaniu; 4) opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń; 5) opracowywanie projektów wewnętrznych przepisów porządkowych, w tym w szczególności regulaminów, instrukcji, itp. wymaganych do wprowadzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) współuczestniczenie w negocjacjach prowadzonych z zakładowymi organizacjami związkowymi, 7) opracowywanie projektów indywidualnych kontraktów dotyczących udzielania świadczeń przez personel medyczny; 8) współuczestniczenie w indywidualnych negocjacjach dotyczących zawarcia kontraktu o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, 9) uczestniczenie w postępowaniach wyjaśniających dotyczących roszczeń pacjentów kierowanych wobec Zamawiającego z tytułu szkód związanych z ich leczeniem; 10) pisemne formułowanie projektów odpowiedzi na skargi i roszczenia pacjentów kierowane do Zamawiającego; 11) poświadczanie odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami; 12) zastępstwo procesowe w sprawach cywilnych na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 3. Usługi, o których mowa w ust. 2, winny być wykonywane na następujących warunkach: 1) osobiście przez osobę wykonującą zawód radcy prawnego lub adwokata, wskazaną w Ofercie Wykonawcy; 2) w siedzibie Zamawiającego, przez 1 dzień w tygodniu przez min. 5 godzin, z zastrzeżeniem pkt 5; 3) pisemne opinie prawne i opracowania mogą być wykonywane w miejscu działania Kancelarii Wykonawcy, przy czym winny być sporządzone i podpisane przez osobę wykonującą zawód radcy prawnego lub adwokata, wskazaną w Ofercie Wykonawcy; 4) termin sporządzenia opinii i opracowań, o których mowa w pkt. 3, wynosi nie więcej niż 2 dni, a w sprawach skomplikowanych pod względem prawnym, nie więcej niż 7 dni; 5) czynności związane z udziałem w negocjacjach i uzgodnieniach - w dniach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym; 6) Wykonawca winien pozostawać w stałym kontakcie telefonicznym i mailowym z Zamawiającym. 4. Wartość zamówienia ustalono na kwotę .............................. PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wiedza i doswiadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkso.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach