Przetargi.pl
Świadczenie pogwarancyjnych usług, serwisu, przeglądów i napraw autobusów eksploatowanych w Jarocińskich Liniach Autobusowych Sp. z o.o.

JAROCIŃSKIE LINIE AUTOBUSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Zaciszna 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 747 29 48
  • Data zamieszczenia: 2023-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: JAROCIŃSKIE LINIE AUTOBUSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Zaciszna 5
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 747 29 48
    REGON: 251037520
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie pogwarancyjnych usług, serwisu, przeglądów i napraw autobusów eksploatowanych w Jarocińskich Liniach Autobusowych Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenia pogwarancyjnych usług serwisu, przeglądów i napraw autobusów eksploatowanych w Jarocińskich Liniach Autobusowych Sp. z o.o. wynikających z awarii technicznych oraz przeglądów okresowych, zgodnych z ustalonymi przez producenta autobusów warunkami eksploatacji.1.2. Szacunkowa ilość godzin napraw autobusów jaką przewiduje Zamawiający to ok. 5000 godzin. Ze względu na szczególny charakter usług jakimi są pogwarancyjne usługi serwisu, przeglądów i napraw, podane przez Zamawiającego ilości godzin napraw autobusów są jedynie ilościami szacunkowymi, natomiast rzeczywista ilość godzin może ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia z zastrzeżeniem ust. 3 lub zwiększenia ilości zamawianych jednostek usług w zależności od rzeczywistych potrzeb z zachowaniem cen jednostkowych określonych w określonych w Ofercie Wykonawcy - Formularzu cenowym. Niewykorzystanie wartości maksymalnego zobowiązania Zamawiającego lub pełnego zakresu usług będących przedmiotem umowy nie będzie podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Minimalną wielkość świadczenia Wykonawcy - 3000 godzin.1.3. Zakres usług obejmuje: 1) wykonywanie przeglądów okresowych (OT-1,OT-2), 2) wykonywanie napraw wynikających z przeglądów, 3) wykonywanie napraw bieżących wynikłych w czasie eksploatacji, 4) wykonywanie napraw blacharskich i prac lakierniczych wynikających z bieżącego użytkowania, 5) wykonywanie bieżących konserwacji, 6) diagnostykę komputerową,7) diagnostykę w tym serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia, 8) serwis klimatyzacji,9) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizację,10) dostawę i wymianę niezbędnych części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych,11) naprawa infrastruktury przystankowej.1.4. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z "Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych" dla danej marki autobusu. Oprócz czynności zawartych w instrukcji obsługi, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić komputerowe badanie pojazdu.1.5. Przed podjęciem czynności związanych z naprawą Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego o szacowanych kosztach naprawy pojazdów (koszty usługi oraz części zamiennych, w tym m.in. podanie typu oraz producenta części - w celu zweryfikowania ceny). Po uzgodnieniu zakresu naprawy z Zamawiającym, Wykonawca przystąpi do wykonania usługi naprawy autobusu.1.6. Zamawiający wymaga, aby usługi serwisu, przeglądów i napraw określone w pkt.1.3 wykonywane były w budynkach warsztatowych mieszczących się na terenie siedziby zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 22.00. Wykonawca bezpośrednio po otrzymaniu informacji od Zamawiającego zobowiązany jest do bezzwłocznego przystąpienia do naprawy autobusu, jak również dołożyć wszelkich starań do zminimalizowania czasu naprawy. W przypadku stwierdzenia w pojeździe innych niż zgłaszane nieprawidłowości, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu informację o tych nieprawidłowościach/usterkach wraz z określeniem terminów, w jakich powinny być one usunięte. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji zużytego niesprawnego do użycia sprzętu/części pochodzących z niesprawnych autobusów Zamawiającego (w tym opon), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne fabrycznie nowe, I gatunku, oryginalne (lub odpowiednie zamienniki), produkowanych lub/i zalecanych przez producentów pojazdów, odpowiednio oznakowane, posiadające wymagane prawem certyfikaty z okresem gwarancji zgodnym z gwarancją udzielaną przez danego producenta części. Dopuszcza się możliwość stosowania przez Wykonawcę regenerowanych części zamiennych wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Zamawiającym. 1.9. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania napraw z wykorzystaniem części zakupionych bezpośrednio przez Zamawiającego - w szczególności w sytuacjach, gdy Zamawiający będzie miał możliwość ich nabycia w cenach niższych od oferowanych przez Wykonawcę.1.10. W przypadku awarii autobusu, bez możliwości jego uruchomienia, Wykonawca dokona naprawy pojazdu w miejscu jego awarii lub odholuje do miejsca naprawy z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i przystąpi niezwłocznie do naprawy.1.11. Zamawiający wymaga, aby usługi serwisu, przeglądów i napraw określone w pkt. 1.3 wykonywane były za pomocą sprzętu i narzędzi należących do Wykonawcy. 1.12. Od momentu przejęcia przez osobę upoważnioną z ramienia Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazanie pojazdu oraz jego wyposażenie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) za pojazdy od czasu ich przyjęcia do naprawy do czasu przekazania Zamawiającemu. Wykonawca naprawy jest zobowiązany do przekazania naprawionego pojazdu w stanie niepogorszonym.1.13. Zamawiający informuje, że liczba autobusów może ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie trwania umowy. Tym samym, Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości w zakresie usług, łącznie z możliwością całkowitej rezygnacji z zakupu poszczególnych usług na każdym etapie obowiązywania umowy - w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu przedmiotu zamówienia. 1.14. Wykonawca za korzystanie z budynków warsztatowych należących do Zamawiającego płacił będzie najem w wysokości 12 000,00 zł netto miesięcznie (cena z mediami). Powierzchnia budynków warsztatowych wraz z zapleczem sanitarno – socjalnym wynosi 628 m2 (w tym części wspólne 165 m2), plac manewrowy 500m2. 1.15. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 50113000-0 – usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani [art. 462 ust. 2].
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50113000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach