Przetargi.pl
Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 1.01.2011r. do 31.12.2012r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Bytomska 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2854244 , fax. 032 2854244
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Bytomska 15 15
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 2854244, fax. 032 2854244
    REGON: 00345397200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mopstg@bmj.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 1.01.2011r. do 31.12.2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w dni robocze, niedziele i święta oraz w uzasadnionych przypadkach w godzinach nocnych w miejscu zamieszkania, miejscu pobytu lub w ośrodku wsparcia dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, którzy z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób w okresie od 1.01.2011r. do 31.12.2012r. w ilości maksymalnej do 26 000 godzin w zakresie: - przygotowania posiłków: śniadanie, obiad, kolacja, - karmienia (jeżeli stan klienta wymaga takiej czynności), - przynoszenia węgla, - palenia w piecu, - pomocy w utrzymaniu higieny ciała, - pomocy w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, - wymiany środków higienicznych (pieluchomajtki), - zapobiegania powstawaniu odleżyn i odparzeń, - zamawiania wizyt lekarskich, kontaktu z lekarzem w sprawach dotyczących podopiecznego, - realizacji recept, - zakupu art. spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym w sklepie najbliższym miejscu zamieszkania, - utrzymania czystości podstawowych naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego służącego podopiecznemu, -utrzymania w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych (łazienka, WC), - utrzymania czystości w lokalu mieszkalnym użytkowanym przez podopiecznego, wykonywania bieżących porządków, mycia podłóg (1-2 pokoje, kuchnia, przedpokój), - mycia okien (co 4 miesiące) u klienta o niskich dochodach i nie posiadającego rodziny, - zmiany bielizny osobistej i pościelowej, - utrzymania w czystości bielizny osobistej i pościelowej, odzieży podopiecznego (pranie w pralce, prasowanie, zaniesienie i przyniesienie z pralni) u klientów nie posiadających rodziny, - załatwiania spraw urzędowych podopiecznego, w tym pomoc w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych, w wypełnianiu dokumentów urzędowych, w realizacji opłat, - udzielenia klientowi pomocy w dotarciu do różnych instytucji w celu realizacji spraw urzędowych i zdrowotnych, - prowadzenia zeszytu rozliczeń opiekuna z klientem z pobranych pieniędzy (zawsze, gdy klient powierza opiekunowi pieniądze), - organizowania spacerów, wspólnego spędzania wolnego czasu, - podtrzymywania indywidualnych zainteresowań (dostarczanie książek, prasy, organizowanie kontaktów sąsiedzkich, zachęcanie do wykonywania różnych prac ręcznych), - opieki nad klientem w czasie nieobecności domowników, - innym, nie wymienionym wyżej a wynikającym z indywidualnych potrzeb klienta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje kadry
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mops.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach