Przetargi.pl
Realizacja usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Chorzowie

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa 22
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2496228 , fax. 032 2496229
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kruszcowa 22 22
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2496228, fax. 032 2496229
    REGON: 00344790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.bip.chorzow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Chorzowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. 1. Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych. 2. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Chorzów, (na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej) w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie, zgodnie z zakresem ustalonym w decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie. 3. Usługi mają być świadczone w dni robocze, w dni świąteczne i wolne od pracy, a także - w uzasadnionych stanem zdrowia podopiecznego przypadkach - w godzinach nocnych. 4. Zakres świadczonych usług uzależniony będzie od rodzaju usług, liczby podopiecznych i ich potrzeb i zmieniać się będzie w okresie trwania umowy. 5. Średnia miesięczna ilość godzin w roku 2015 wynosiła 7650 h (siedem tysięcy sześćset pięćdziesiąt godzin) miesięcznie. 6. Szacunkowa ilość osób korzystających z usług opiekuńczych: 290 (dwieście dziewięćdziesiąt). 7. Szacunkowy stosunek ilości osób, które będą korzystać z usług, w podziale na Pakiety wymienione w pkt.B na dzień rozpoczęcia procedury przedstawia się następująco: Pakiet 1 - 26%, Pakiet 2 - 43%, Pakiet 3 - 21%, Pakiet 4 - 10 %. 8. Wykonawca zapewni kontakt osobisty pracownika odpowiedzialnego za koordynację prac wszystkich osób wykonujących przedmiotowe zadanie, z merytorycznie odpowiedzialnymi pracownikami Zamawiającego, w wymiarze nie mniejszym niż dwa razy w tygodniu roboczym, po dwie, ciągłe godziny. Spotkania z pracownikiem Wykonawcy odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego, w terminach uzgodnionych przez Strony, w godzinach pracy OPS w Chorzowie. B. Zakres usług opiekuńczych uzależniony jest od potrzeb podopiecznego i obejmuje w cztery Pakiety, zawierające zakres usług: Pakiet 1 (wykonywany wymiarze do 15 godzin miesięcznie) , obejmujący w szczególności: - robienie zakupów - załatwianie spraw urzędowych według uzasadnionych potrzeb - utrzymanie czystości pomieszczeń użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy (w tym mycie okien 2 razy w roku) - prowadzenie zeszytu wydatków Pakiet 2 (wykonywany wymiarze 16- 30 godzin miesięcznie), obejmujący w szczególności: - robienie zakupów - załatwianie spraw urzędowych według uzasadnionych potrzeb (m.in. dostarczanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do udzielania podopiecznemu pomocy, opłacanie należności za świadczone usługi opiekuńcze, , należności za mieszkanie, media) - utrzymanie czystości pomieszczeń użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy oraz wokół najbliższego otoczenia, (w tym mycie okien 2 razy w roku) - prowadzenie zeszytu wydatków - przygotowanie lub dostarczanie posiłków - organizowanie spacerów - podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, podtrzymywanie kontaktów z otoczeniem i rodziną Pakiet 3 (wykonywany wymiarze 31-60 godzin miesięcznie), obejmujący w szczególności: - robienie zakupów - załatwianie spraw urzędowych według uzasadnionych potrzeb (m.in. dostarczanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do udzielania podopiecznemu pomocy, opłacanie należności za świadczone usługi opiekuńcze, należności za mieszkanie, media) - utrzymanie czystości pomieszczeń użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy oraz wokół najbliższego otoczenia ( w tym mycie okien 2 razy w roku) - prowadzenie zeszytu wydatków - przygotowanie lub dostarczanie posiłków - organizowanie spacerów - podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, podtrzymywanie kontaktów z otoczeniem i rodziną - pomoc w spożywaniu posiłków - pomoc w utrzymaniu higieny - zmiana pieluchomajtek - zmiana bielizny osobistej, pościelowej, słanie łóżka - pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży podopiecznego - utrzymanie czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego - utrzymanie czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych Pakiet 4 (wykonywany wymiarze od 61 godzin miesięcznie), obejmujący w szczególności: - robienie zakupów - załatwianie spraw urzędowych według uzasadnionych potrzeb (m.in. dostarczanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do udzielania podopiecznemu pomocy, opłacanie należności za świadczone usługi opiekuńcze, , należności za mieszkanie, media) - utrzymanie czystości pomieszczeń użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy oraz wokół najbliższego otoczenia (w tym mycie okien 2 razy w roku) - prowadzenie zeszytu wydatków - przygotowanie lub dostarczanie posiłków - organizowanie spacerów - podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, podtrzymywanie kontaktów z otoczeniem i rodziną - pomoc w spożywaniu posiłków - pomoc w utrzymaniu higieny - zmiana pieluchomajtek zmiana bielizny osobistej, pościelowej, słanie łóżka - pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży podopiecznego - utrzymanie czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego - utrzymanie czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych - palenie w piecu - pomoc w załatwianiu spraw fizjologicznych C. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania, tj.: personelem posiadającym ukończone kursy, szkolenia (potwierdzone odpowiednimi certyfikatami, dyplomami itp.) w zakresie podstawowych umiejętności koniecznych do sprawowania opieki nad osobami starszymi lub niepełnosprawnymi, w ilości nie mniej niż 45 (czterdzieści pięć) osób, w wymiarze wykonywanych usług zapewniającym nieprzerwaną, prawidłową realizację usług opiekuńczych nad podopiecznymi OPS w Chorzowie, niezależnie od urlopów i zwolnień chorobowych, w trakcie całości okresu realizacji zamówienia. D. W/w osoby powinne posiadać odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne, niezbędne do wykonywania usług opiekuńczych a także w trakcie realizacji usług zachowywać się w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. W przypadku rażącego naruszenia obowiązków osoby sprawującej opiekę nad podopiecznymi OPS w Chorzowie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnioskowania do Wykonawcy o wykluczenie osoby z realizacji usług opiekuńczych na terenie Miasta Chorzowa. E. Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania: E.1. stanu realizacji umowy, E.2. efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, E.3. prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, w szczególności kart kontrolnych pracy. F. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn zrealizowanych w danym miesiącu kalendarzowym pakietów (wyszczególnionych w fakturze) i stawek brutto..Wypłacane będzie z dołu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, do 14 (czternastu) dni po dostarczeniu faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca dostarczy fakturę za jeden miesiąc kalendarzowy (rozliczeniowy) do siedziby Zamawiającego do 5 (piątego) dnia następnego miesiąca. Warunkiem wypłaty wynagrodzenia będzie właściwa realizacja usług opiekuńczych nad podopiecznymi OPS w Chorzowie potwierdzona przez prawidłowo prowadzoną dokumentację, w tym rozliczeniem kart kontrolnych zgodnym z wydanymi przez OPS w Chorzowie decyzjami administracyjnymi, zawierającym listę odpłatności osób korzystających z usług. G. Cena ryczałtowa za dany Pakiet ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu w przypadku rozpoczęcia wykonywania usługi po rozpoczęciu miesiąca kalendarzowego, w stosunku 1/30 za każdy dzień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach