Przetargi.pl
Świadczenie opieki serwisowej systemu informatycznego SIMPLE ERP

Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Rydygiera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6413400 , fax. 56 4621334
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
    ul. Rydygiera 15/17
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6413400, fax. 56 4621334
    REGON: 87029873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie opieki serwisowej systemu informatycznego SIMPLE ERP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie 24 miesięcy opieki serwisowej w zakresie eksploatacji systemu informatycznego SIMPLE ERP, wraz z dostępem do nowych wersji programu. Przedmiotowe zamówienie w zakresie opieki serwisowej modułów i licencji systemu SIMPLE ERP już posiadanych i zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy będzie realizowane w wymiarze nie mniejszym niż 20 roboczogodzin i nie większym niż 25 roboczogodzin miesięcznie (dni robocze), przy czym niewykorzystane godziny w danym miesiącu przechodzą na dwa kolejne następujące po sobie miesiące. Przez roboczogodzinę należy rozumieć pełną godzinę wsparcia serwisowego natomiast w przypadku niepełnej godziny czas wsparcia serwisowego będzie rozliczany z dokładnością do 15 minut. 2. Opieka serwisowa obejmować będzie w szczególności: a) nabycie przez Zamawiającego prawa do dostępu i eksploatacji nowych wersji produktów w okresie realizacji niniejszej umowy oraz dostarczanie Zamawiającemu wszystkich nowych wersji produktu w okresie realizacji niniejszej umowy; b) konsultacje i pomoc serwisową udzielaną w siedzibie Zamawiającego, zdalnie bądź telefonicznie w zakresie funkcjonowania systemów oraz wszelkich zmian definiowalnych elementów programów, c) konsultacje w zakresie nowych wersji programów, d) konsultacje w zakresie administracji programów, e) prezentowanie nowym modułów i ich możliwości w celu zagwarantowania aktualności oferty producenta systemu Simple ERP, f) szkolenia administratorów Zamawiającego w zakresie zaawansowanej konfiguracji i zarządzania systemem Simple ERP na żądanie Zamawiającego w ramach godzin serwisowych, g) konsultacja w zakresie administracji bazy danych, wgrywanie aktualnych poprawek producenta w terminie do 4 tygodni od pojawienia się na oficjalnej stronie producenta bazy danych; h) konserwacja bazy danych raz na kwartał, testy przywracania z backup-u bazy danych – dwa razy w roku, i) prace zlecone przez Zamawiającego w zakresie uzgodnionym z Wykonawcą. 3. Prace mogą być wykonywane w siedzibie Zamawiającego albo przez połączenie zdalne lub jako konsultacja telefoniczna. 4. Zamawiający ma prawo do czterech konsultacji telefonicznych (w miesiącu), które nie zmniejszają miesięcznego wymiaru godzinowego. 5. Sposób realizacji opieki serwisowej w zakresie eksploatacji systemu informatycznego SIMPLE ERP - godziny pracy, czasy i terminy reakcji serwisu zostały opisane w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej (pkt 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p., każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.przetargi.bieganski.org, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach